Inlägg från: pannkakan87 |Visa alla inlägg
  • pannkakan87

Vi med BIM i juli

Camilllla skrev 2015-07-03 10:00:46 följande:
    Nä vad trist! Men det finns ju chans fortfarande :) och annars är det väl bara ett halvår kvar nu? Tiden går så snabbt, jag har inte riktigt förstått att jag är framme vid allt jag väntat så länge på med bebis och bröllop...
    Nej så himla härligt! :D Önskar tiden kunde gå fortare.

Men nä jag ska testa igen sen känner mig konstig. Vilket test använde du förresten?:)
  • pannkakan87
    Camilllla skrev 2015-07-03 11:47:38 följande:
    De jag testade med först var graviditetskollens sticka och CB digital. CB neg på söndagen men pos på tisdagen :)
    Okej! Jag testade med testlagret. Googlade lite och såg att vissa hade fått neg med testlagret och positivt med rfsu och cb. Man blir ju lite sugen på att köpa ett annat då, typ en rfsu testa tidigt. Men samtidigt så känner jag att är jag gravid så kommer jag testa positivt på alla test till slut. Har ju inte bim förrän måndag. Jag har dock en annan app som säger fredag (!!) nästa vecka. Så jag vet inte riktigt. Men som sagt, bara att vänta ut det. Funderar dock på att inte testa förrän tidigast söndag nu. Blir ju så besviken varje gång jag får ett kritvitt test. :(
  • pannkakan87
    livias skrev 2015-07-03 13:03:08 följande:
    Lycka till med ditt test:) Jag har testat med testlagrets nu på bim och idag bim +2 och det visar negativt. Hade ni testade med något annat märke?? Känns inte som att mensen är på g. Ingen molvärk och inga ömma bröst som jag alltid får innan mensen. Vilket märke ska man testa isf?
    Prova cb eller RFSU kanske? Funderar på att köpa ett sånt jag med!
  • pannkakan87
    H1ssa skrev 2015-07-03 18:49:56 följande:

Jag gick och köpte ett test jag också... fullständigt övertygad om att det skulle bli helt blankt. Jag fattar ingenting!

Grattis!!! :D vad kul!
    vilket märke är det på testet?
  • pannkakan87
    livias skrev 2015-07-03 23:18:10 följande:
    Åh köpte inget test idag, hann inte. Men mensen har fortfarande inte kommit och jag har börjat må illa. Vi åker till Kroatien på semester kl 3 inatt men får väl testa där ifall det inte kommer igång. Lycka till ni alla! Och stort grattis alla som plussat! Vi hör snart. . Hoppas på bra wifi på hotellet. Och ett plus såklart...
    Å så härligt att börja semestervecka med ett plus! Jag håller tummarna!
    Jag tog ännu ett test från testlagret idag men fortfarande minus. Köpte ett rfsu också men det kommer jag inte ta förrän på bim som är nästa vecka nån gång. :)
  • pannkakan87
    H1ssa skrev 2015-07-06 02:24:38 följande:
    Jag gav helt upp hoppet när jag kände mensvärken komma som vanligt ett par dagar innan bim. Plussade på bim +1, så det är ju inte omöjligt
    Finns lite hopp med andra ord..
    Jag hade en ordentlig mensvärk igårkväll, sådär så en vill poppa en ipren och lägga sig i sängen med värmedynan. Men inte kom det nån mens. Idag har jag bim och ingen mens än så länge.

Hur mår du nu? Har mensvärken/molvärken lagt sig än?
  • pannkakan87

Har inte testat idag men mensen har inte kommit än. Väntar till onsdag med att testa om inte mensen kommer under dagen eller morgondagen.

• pannkakan87

Har du någon mensvärk? Jag hade vidrig mensvärk igår men ingen mens. Idag är det lite bättre, har varit illamående också. Men alltid rädd att jag bara inbillar mig.

• pannkakan87
    mammaA93 skrev 2015-07-06 18:02:09 följande:

Jaha, det blev ett missfall.. Började blöda idag i 3+6 :( jag har alltid blivit gravid så fort en kille tar av sig kallingarna annars så har aldrig ens tänkt att detta kan hända mig?!
    Jäkla skit! :(
    Mår as så tänker ha Johan Falk-marathon och svulla choklad resten av dagen..

Har jag tur hinner jag få äl innan juli tar slut så jag hänger kvar här!

Usch stackars dig. Måste vara riktigt jobbigt. Hoppas du mår bättre snart. Stor kram!
  • pannkakan87
    vår sommar skrev 2015-07-06 17:53:43 följande:

Fortfarande ingen tant röd. Hoppas hoppas hon håller sig borta.

Inte här heller. Lite molvärk som kommer och går. Men igårkväll trodde jag verkligen att jag skulle få mens för då var mensvärken helt jäklig men sen gick den bara över. 
Svar på tråden Vi med BIM i juli