• Jenka81

Vi med BIM i juli

Äl+6 och jag känner hur det drar kring livmodern. Jag vet, det behöver inte betyda något, men det skulle kunna vara något :)

• Jenka81
    Yennie88 skrev 2015-07-11 09:22:37 följande:
    Jag anar något, speciellt på den undre bilden.
    Samma här!
  • Jenka81
    Migas skrev 2015-07-11 05:25:26 följande:

En snabb uppdatering: 

Då min mens fortfarande inte har kommit, jag fick ett ganska svagt test i onsdags, och eftersom jag fortfarande har en hel del symptom (vissa av de som har stigit i intensitet eller som bara dyker upp oftare nu än i början av veckan) så bestämde jag mig för att ta ett ytterligare ett test igår och det visade ett starkare streck än det två dagar tidigare. (Dock lyckas jag av någon anledning inte lägga upp bilderna nu.)

Så för att summera så är jag troligtvis gravid, men då jag båda gångerna testat med RFSU:s test och då många här har negativa erfarenheter av dessa test så tänker jag testa med ett Clerablue på måndag (ev. imorgon) innan jag känner mig helt säker. 

Vågar man sig på ett liter grattis? :) Förstår om du ändå vill dubbelkolla innan man ropar hej.
  • Jenka81
    Migas skrev 2015-07-11 14:43:21 följande:
    Kanske det kanske, nä men jag hade väl varit ganska säker på att testerna var positiva om jag inte hade läst om alla konstiga resultat folk verkar ha fått med RFSU:s tester, nu vågar jag inte riktigt tro på att det är sant än.

Har du BIM snart?
    Nä här är det låååånga 8 dagar kvar till BIM.
  • Jenka81
    Tett90 skrev 2015-07-11 18:31:39 följande:

Har idag fått flytningar som ser ut som äggvita och kunde göra en lång tråd av de(ursäkta infon !!) men jag är bara nån dag från Bim?! De är nått som inte stämmer !

Hm alltså om ni sexade igår så kan det vara lite rester som kommer ut på det viset.
  • Jenka81

Äl+6 idag och jag har varit så sjukt trött. Halsbränna och huvudvärk. Fick ett totalt psykbryt på stackars maken (nåja) vilket jag i princip aldrig får annars. Skulle kunna vara begynnande pms men det skulle också kunna betyda något betydligt roligare :)

• Jenka81
    Wilja87 skrev 2015-07-14 21:15:54 följande:

Fick min mens idag. =´(

Tar en paus från sprutor och baby making i några veckor.

Detta är jobbigt och suger verkligen musten ur en.

Åh nej vad tråkigt :(

Ha en riktigt härlig sommar nu och lycka till sedan när ni hoppar på't igen!
  • Jenka81

Bim-4 idag. Känner mig ganska så instabil i humöret de senaste dagarna och öm i bröstvårtorna. Det molar och drar kring livmodern. En liten blodstrimma fick jag på pappret igår. Samtidigt har jag ju inte haft mens sedan augusti 2012 så det skulle ju kunna vara tecken på att mensen är på g nu. Testade med äl-stickor och hade kraftiga känningar så jag är hyfsat säker på att jag hade äl. Tänkte att jag för första gången ska hålla mig till bim innan jag testar men det är sjukt svårt. ;)

• Jenka81

Va? Mens? Nu?? Jaha.. Snopet när jag räknat ut bim till på söndag. Det innebär att jag hade en lutealfas på 10 dagar. Men då var instabilt humör, molvärk osv tecken på att mensen var på g i alla fall då. :(

• Jenka81
    björnbär skrev 2015-07-15 15:00:41 följande:

@Jenka81 Är du säker att det inte är nidblödning? Förvånad

Hm.. Jag tror det är mensen för det kom rätt mycket klarrött blod. Typ ett helt papper och några droppar i toan. Så det är nog mens. Fast hoppet är väl det sista som överger en ;)
  • Jenka81
    Sali2015 skrev 2015-07-21 07:30:40 följande:

Testade positivt.
    Sedan negativt dagen efter... Och samma dag kraftig magsmärta och kraftiga blödningar. Fortfarande väldigt ont i magen och tjock segt blod i mängder. Tre dagar för senad "mens" ... Tror jag fått tidigt missfall

Åh nej! Från lycka till sorg på ett dygn. Beklagar.
  • Jenka81
    Syoss skrev 2015-07-21 07:25:29 följande:

Jag kunde hoppas på kurvan!! smile2.gif Den smala stickan är en billig från Tradera men den från Testlagret syns det nästan inget på fast att båda ska mäta från 25.

phprzq35920120.jpg

Grattis vad roligt!
Svar på tråden Vi med BIM i juli