Vi med BIM i juli
Haha tjata då ;)
Haha tjata då ;)
Så här ser min tempkurva ut ..
Appen sa äl i onsdags ..me. Den har inte skrivit in de i graf linjen som förra månaden ...
När sätter NC äl? Jag skulle säga onsdag eller torsdag. Du är ju inte uppe över coverline förrän idag, väl..? (Lite svårt att se)
Idag var äl testet klart svagare :) hoppas nu bara att äl var i tisdags som vi trott.. Blev mys sön mån tis.. Inget ons Tors och mys idag.
10 dagar kvar till bim... Sååååå seeeegt
Jag har lite molvärk i mellan åt och är extremt trött. Hade ont i bröstvårtorna i går.
Det är väl ett gäng som passerat ÄL med ett par dagar nu. Någon som har känt något? :)
Vi har oxå bim 1 juli och är oxå inne på 13:e försöket :) hoppas på att de e vår tur nu då =75448082][quote-nick]Mileya skrev 2015-06-21 20:29:43 följande:[/quote-nick]Jag hoppar in här! :)
13:e försöket nu och BIM 1 juli
Hoppas såååå att det ärvårtur nu!! Vi har påbörjat en fertilitetsutredning, men det skulle vara så skönt att inte behöva slutföra den och bli gravida på egen hand! <3[/quote]
Jag har väldigt tidig äl ..ca 5-7 dagar efter mens
För min del verkar det som att ÄL kommer tidigare än lördag, beräknad med P-tracker, lite känningar och flytningar redan idag endast fem dagar efter avslutad mens... Någon annan som brukar ha ÄL så tidigt efter mens?
Vore bra om det blev tidigare eftersom sambon reser bort fredag-söndag...
Ja det vore roligt. Mina barn åker till sin pappa på lördag å mannen jobbar natt söndag så ev testar jag på söndag EM alt tidigt måndag morgon. Ifall de visar plus hade jag tänkt överraska honom :) när ska du testa ?
Åååh vad spännande! Vi måste följas åt och se hur det går :) 13 är vårt turnummer, sådeså!! ;) När ska du testa?
Första dagen på mensen.. Har mens 4 dagar
Från första eller sista dagen på mensen?