• halo83

Vi med BIM i juli

Symetrical skrev 2015-06-22 17:52:30 följande:
    (Sorry för kapning)
    Oj, det var verkligen tidigt i cykeln! Kan vara svårare att bli gravid då, eftersom slemhinnan inte fått så lång tid på sig att byggas upp! Har du fått något slemhinneuppbyggande tips? Tror att det finns en hel massa sådana.
    nej, det hade jag ingen aning om..=( vad finns det att göra åt det?
  • halo83

Försöker googla på vad man kan göra men hittar inget. Är det onormalt tidigt för en period på 28 dagar å en lutealfas på 14-16 dagar tror du?

Det vackraste skrev 2015-06-22 19:49:33 följande:

Tycker också att det var väldigt tidigt med äl dag 10-11. Kanske det borde kollas så inte det beror på något särskilt? Fytoöstrogen annars kan också förtjocka slemhinna, men vet inte om det kan vara "problemet"...

• halo83

Va med en så sjuk känsla ikväll när jag å maken myste.. Nästan direkt fick jag känslan av att ha uvi.. Kände mig jättekissnödig och den brännande känslan.. Men när jag sen skulle kissa så kom det bara några droppar,brände till lite men nu känner jag inget annat än molvärken i magen. Nån som vart med om samma?

• halo83

Jag är på bim-8 så äl har redan varit. Kan få den brännande känslan efter ibland men inte under själva akten..

Fronten skrev 2015-06-22 23:42:03 följande:

Jag brukar ofta få exakt så efter sex och då särskilt runt Äl av någon outgrundlig anledning.

Här är vi mitt i produktionoch jag hoppas det leder till en liten bebis

• halo83

Haha jo men jag missuppfattade nog jag menade dag 5-7 efter mensens slut

Symetrical skrev 2015-06-23 09:06:56 följande:

Nej, det låter ju helt normalt! Men skrev du inte att du hade äl redan på dag 5-7?!!?

• halo83

Verkar vara många här som försökt ett tag.. Vi är på försök 13

miamarina84 skrev 2015-06-23 18:12:04 följande:

Som du säger de e många som for plus efter nöjda månader samt de som försökt i något år eller mer, så mitt i mellan är de ibte många som plussat. Vi är nu på försök nio så vi får väl invänta året då :(

• halo83

Bim-7 idag och som alla 12 gånger innan så börjar jag tappa hoppet :( har en del svaga symptomer men är väl skengravid denna månad med fast att jag lovat mig själv att aldrig bli det igen...

• halo83

Beställde hem tester idag,borde ha dom i morgon.. Jag kommer ju inte kunna hålla mig. Blir nog en smygtest i morgon på bim-5 ..

• halo83

Jag skulle inte lita på det..jag får alltid svaga streck på äl tester trots att jag inte är i närheten av äl.

Interiorista skrev 2015-06-25 22:59:38 följande:

Imorgon är jag på äl+14. Alltså bim, kanske? Jag har så dålig koll på min cykel. Jag skulle gärna testa imorgon på morgonen, men jag har bara äl-tester hemma. Stämmer det att man kan använda dem som graviditetstest?

• halo83

Självklart. NC appen hittade äntligen min äl dag men samtidigt markerade den för mens idag..så hoppet är inte så stort just nu..

livias skrev 2015-06-26 05:16:54 följande:

Mm nu börjar det närma sig bim för oss. Jag har tester hemma men ska nog försöka hålla mig till närmre bim dagen. Men kommer bli svårt! Låt oss veta hur det går ifall du testar idag:))

Svar på tråden Vi med BIM i juli