Vi med BIM i juli
Samma test någon minut senare :) kan äl ha varit, eller kommer den? Ska jag testa imorgon igen? :)
Symetrical du är ju expert på detta! Behöver lite hjälp ;)
Samma test någon minut senare :) kan äl ha varit, eller kommer den? Ska jag testa imorgon igen? :)
Symetrical du är ju expert på detta! Behöver lite hjälp ;)
Jag vet inte hur det går, då jag inte hann testa innan jobbet imorse, men jag har fortfarande känningar av illamående lite av och till (värre om man dricker vatten eller något på kvällen), ömma bröst lite till och från samt ont i magen av och till (känns som mensvärk men ändå inte riktigt som det brukar kännas).
Jag reagerade också på idag att jag var extra törstig trots att det inte var så varmt här idag, kan det vara ett tecken på ett graviditet?
Satt o läste på fb och sa till min sambo att en bekant precis fått bebis..han tycker att jag känner mig stressad över att få bebis. Att jag har bråttom. Bråttom har jag inte men klart man blir mer o mer sugen på bebis när man ser var o varannan nu som får barn..."ha inte så bråttom..skulle det ta sig nu så blir det väl säkert missfall bara för det" sa han. Han tänker verkligen att tar det sig så gör det, att man inte ska noja eller rusa, och det har han väl visserligen en poäng i men blir ändå lite putt. Jag känner mig inte stressad eller nojig, bara lite sugen på bebis och ännu mer såklart när folk på fb viar upp sina. Han verkar inte förstå att en del kvinnor har såna känslor. Får väl hålla min barnlängtan för mig själv och oxå tänka att blir det så blir det..men eftersom jag har koll på min äl tänker jag inte tänka så mer än ett år till för tar det sig inte innan dess så vill jag såklart kolla så allt står rätt till..hoppas på denna månad :)
Men om den aldrig blir lika stark, har man inte äl då? Verkar vara svårt att få två lika starka linjer.
Jag märkte igår att brösten har växt lite och det har kommit en droppe bröstmjölk helt av sig själv, men idag när jag var på toa så hade jag fått suspekta flytningar. Det är BIM-1 och jag har alltid spottings dagen innan mens. Dessa flytningar var tjocka gula och lite grönaktiga. När jag såg dom så tänkte jag att nu är det helt kört, nu kommer mensen. Jävla protestegeronhalt och jag som beställt sån kräm men inte hunnit få den än. Sen läste jag i en annan tråd om gravidflytningar, att dom ofta är just gula och tjocka och ibland lite grönaktiga. Vet inte om jag vågar fortsätta hoppas :-/
[quote=75501681][quote-nick]Migas skrev 2015-07-07 17:56:58 följande:[/quote-nick]
Jo, att det är vanligt förekommande tidigt i graviditeten visste jag om, men jag vet inte om jag har hört talas om det som ett tidigt graviditetstecken, men man kan ju alltid hoppas. När har du BIM?Jag ser, jag äter ju hellre lite och ofta än mycket på en gång just nu. Då är det ju inte många dagar kvar för dig heller. Några mer tecken sen igår?
Jag har BIM imorgon. Det spänner i brösten och mensvärk. Jag kände mig ganska säker imorse men nu i eftermiddags fick jag en gul flytning som var lite grön tyckte jag först, men sen när jag kollade igen så var den med en nyans av brunt tror det är spottings på G kanske blir mens ändå....
Jo, att det är vanligt förekommande tidigt i graviditeten visste jag om, men jag vet inte om jag har hört talas om det som ett tidigt graviditetstecken, men man kan ju alltid hoppas. När har du BIM?Jag ser, jag äter ju hellre lite och ofta än mycket på en gång just nu. Då är det ju inte många dagar kvar för dig heller. Några mer tecken sen igår?
Jag har BIM imorgon. Det spänner i brösten och mensvärk. Jag kände mig ganska säker imorse men nu i eftermiddags fick jag en gul flytning som var lite grön tyckte jag först, men sen när jag kollade igen så var den med en nyans av brunt tror det är spottings på G kanske blir mens ändå....
[quote=75501628][quote-nick]Malin 845 skrev 2015-07-07 17:40:41 följande:[/quote-nick]
Nån som kan hjälpa mig med detta?
Kissade för en timme sen. Satt i soffan å kollade på teve. Jag och killen hade bestämt att jag skulle testa i slutet på veckan..
Är ensam hemma och fick en känsla och bara gick och klämde ut några droppar trots att jag precis kissat bara för att kunna ta ett test.
Och ett plus.. Det är helt sjukt. Allt jag känt har inte bara varit inbillning... Det är ju väldigt svagt förstås men det är ju eftermiddag och jag var precis nykissad
Bim+1 idag.
Molande mensvärk forfarande, har haft det 1 en vecka nu! Tror mensen ska komma vid varje toalett besök men ingenting! Tog ett RFSU test nyss (grav.test) å när jag höll i det så bände jag lite på det å när jag skulle kasta det såg jag mig skymta en skugga av ett streck, blev super glad..i en kort stund. Sen försvann det. Ungefär som om strecket "vandrade" uppåt till kontrollstrecket å försvann. Dem
Verkar lurig RFSU testen.
Ni kan tyvärr ta bort mig från plus-listan :(
Blöder för fullt nu så missfall är ett faktum :(
Lycka till till er andra o stort grattis till er som plussat!!