Vi med BIM i juli
Tog ett test i morse på bim-1. Kunde ana en skugga på testet. Imorgon tar jag ett nytt och om det visar mer tar jag ett digitalt!
Vad tror ni?
Tog ett test i morse på bim-1. Kunde ana en skugga på testet. Imorgon tar jag ett nytt och om det visar mer tar jag ett digitalt!
Vad tror ni?
GRAVID! Bim -3 och ett "gravid 1-2 veckor" med cb digital på morgonen :):)
Ska jag starta en ny tråd där vi kan BIM listan så slipper den ta upp hela forumet här? Så länkar jag till den`?
Har gått igenom tråden nu och ska förhoppningsvis inte ha glömt någon eller något. Tar gärna på mig att uppdatera tråden fram till min BIM, så då är det bara att skriva ner er info så lägger jag till/tar bort ifrån tråden
Molvärk i hela svanken och illamående from hell, hoppas verkligen att det är graviditetstecken!
Fick ett jobbigt besked idag, min sambo har få antal spermier så nu står vi i kö till ivf behandling. Någon mer som försöker med få spermier?
Fick svagt streck på en teststicka idag på EM... Får ta ett cb i morgon. Åh hatar denna ovisshet å falska streck hit å dit ...
Är det någon som har känt typ håll i livmodern..?
Jag minns att jag hade sådan känsla när jag var gravid. Lite som om jag hade växtvärk med sugkänsla. Hoppas det är det för dig med :)
Själv hade vi sex i em och jag har varit öm i livmodern sedan dess. Inte obehagligt utan mer som träningsvärk. Så är det väl när man är småbarnförälder och inte har tid med sexuellt umgänge med maken särskilt ofta ;)
Gravid 1-2 på clearblue digital! Sitter och smågråter på toaletten haha.