• EkoS

Vi med BIM i juli

9camilla9 skrev 2015-06-30 14:10:10 följande:

Ingen aning faktiskt tog ut p staven för 4 veckor sedan. 2 dagar efter jag tog ut den ficka jag en pytteliten rosa blödning som varade i mågon timma.

Har du testat att göra ett graviditetstest?
  • EkoS
    cutebike skrev 2015-06-30 14:04:28 följande:

Jag tittade också på din bild, och vill ju inte säga något bara för att göra din dag...men, är det inte en rosa liten skugga där?!??  Guuud som jag avundas dig! Du måste uppdatera oss imorgon igen!

Jag vågar inte riktigt hoppas ännu... Uppdaterat så fort jag tar ett till test, om jag kan hålla mig till i morgon återstår att se ;)
  • EkoS
    Det vackraste skrev 2015-06-30 15:42:24 följande:

Jag ser absolut någonting. Vad är det för test? Rfsu ska du inte lita på före bim... Anv alltid morgonurin före bim. :) Helst åtta timmars. :D

Har inte du oxå bim i övermorgon? Då är det ju bara bim-2 idag.

Det är graviditetskollens, så det är väl ännu sämre än RFSU ;)

Nej, bim i morgon. Känner mig väldigt tveksam till om det faktiskt är ett plus. Får nog helt enkelt avvakta och se om mensen dyker upp...
  • EkoS

Hepp. Mega-temp-dippen i dag. Mensen kommer om ett par timmar. Utan tvekan. Bara att hoppa på försök nummer 9 :(

• EkoS

Skulle någon kunna flytta min Bim till 30 juli..?

Tänkte nog ta en liten paus härifrån fram till nästa bim närmar sig.

• EkoS

Hej hej!

Nu hoppar jag in här igen efter semestern. Bim-4 i dag och känner ingenting ännu. Kanske slipper skengraviditeten den här månaden för att semestern fått en att tänka på annat :)

Vi testade att mysa på morgnar den här månaden istället för på kvällen, kan ju hoppas att det hjälper något.

• EkoS
    MrsNG skrev 2015-07-27 07:05:12 följande:

Fick ett plus imorse på BIM -1 med CB digital :) nu hoppas vi bara att lillasyster/bror håller sig kvar!

Lycka till alla <3

Grattis!!
  • EkoS

Har inte känt några symptom alls den här månaden, men nu med tre dagar till mens har jag fått riktig PMS. Gråtit hela dagen. Ingen mensvärk ännu dock... Men känns tveksamt att det skulle kunna gå vägen med sån här PMS..

• EkoS
    adam2011 skrev 2015-07-28 10:08:43 följande:

Här kom mensen.. Bara bita i det sura äpplet å fortsätta försöka.. Kanske augusti blir vår månad ist..

Jag håller tummarna för er i augusti :)
  • EkoS
    Liam05 skrev 2015-07-30 15:15:00 följande:
    BIM-3

Ingen värk men blöder klart rött blod, missfall på g?
    Jag tycker att det ser väldigt starkt ut för att vara BIM -3!
  • EkoS
    Liam05 skrev 2015-07-30 18:22:27 följande:
    Brukar det inte vara så starkt på BIM-3?
    Det är ju väldigt individuellt, men de flesta har ju inte ens fått ett plus på BIM-3 
Svar på tråden Vi med BIM i juli