Vi med BIM i juli
Ingen aning faktiskt tog ut p staven för 4 veckor sedan. 2 dagar efter jag tog ut den ficka jag en pytteliten rosa blödning som varade i mågon timma.
Ingen aning faktiskt tog ut p staven för 4 veckor sedan. 2 dagar efter jag tog ut den ficka jag en pytteliten rosa blödning som varade i mågon timma.
Jag tittade också på din bild, och vill ju inte säga något bara för att göra din dag...men, är det inte en rosa liten skugga där?!?? Guuud som jag avundas dig! Du måste uppdatera oss imorgon igen!
Jag ser absolut någonting. Vad är det för test? Rfsu ska du inte lita på före bim... Anv alltid morgonurin före bim. :) Helst åtta timmars. :D
Har inte du oxå bim i övermorgon? Då är det ju bara bim-2 idag.
Hepp. Mega-temp-dippen i dag. Mensen kommer om ett par timmar. Utan tvekan. Bara att hoppa på försök nummer 9 :(
Skulle någon kunna flytta min Bim till 30 juli..?
Tänkte nog ta en liten paus härifrån fram till nästa bim närmar sig.
Hej hej!
Nu hoppar jag in här igen efter semestern. Bim-4 i dag och känner ingenting ännu. Kanske slipper skengraviditeten den här månaden för att semestern fått en att tänka på annat :)
Vi testade att mysa på morgnar den här månaden istället för på kvällen, kan ju hoppas att det hjälper något.
Fick ett plus imorse på BIM -1 med CB digital :) nu hoppas vi bara att lillasyster/bror håller sig kvar!
Lycka till alla <3
Har inte känt några symptom alls den här månaden, men nu med tre dagar till mens har jag fått riktig PMS. Gråtit hela dagen. Ingen mensvärk ännu dock... Men känns tveksamt att det skulle kunna gå vägen med sån här PMS..
Här kom mensen.. Bara bita i det sura äpplet å fortsätta försöka.. Kanske augusti blir vår månad ist..
Mens i dag :(