Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

Vi med BIM i juli

Malin 845 skrev 2015-07-07 21:05:24 följande:
    Nej eller om det blev något fel på det.. Du menar att du kanske hade äl iallafall? :)

funderar på om den översta var positiv då, borde den ju varit.. Eller om man ska använda sig av äl tester alls. Ska ta ny imorgon så får vi se :) men inte med morgonurin om jag förstått det rätt?:)
    Jag fick ju väldigt starkt utslag, men aldrig precis lika starkt eller starkare än kontrollstrecket (vilket ju är kriteriet för att det skall vara positivt!)
    Skulle nog ändå säga att ditt är en bit ifrån positivt. Testa idag också och se om det blivit starkare!
  • Symetrical

Jaha, här kommer då mitt test på äl +9. Såg först inte ett jota, men efter en massa trixande och förande uppåt och nedåt på skärmen kan jag faktiskt ana ett patetiskt försök till spökstreck/skugga där någonstans.

Vad säger ni, expertpanelen..?!???

• Symetrical
    MrsG skrev 2015-07-08 07:36:52 följande:

php6eUEkt09496.jpg

BIM -4 jagvser ett svagt streck??!!

Jag med, absolut!
  • Symetrical
    Angdev skrev 2015-07-08 11:38:44 följande:

Sitter vid mobilen och känner att jag får sätta mig vid datorn för att se alla fina bilder ni lagt upp. Uppdaterar listan snart och passar på att säga grattis på förhand :)

Vänta gärna med att förpassa mitt spökstreckstest till pluslistan!
  • Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-07-08 11:55:34 följande:
    Jaha okej men det verkar som om de aldrig visar positivt.. Hoppas det är starkare idag :)
    Håller tummarna för det! Keep us updated!
  • Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-07-08 13:44:40 följande:
    Har blivit lite olika då jag jobbar natt. Har tidigast tagit kl 12 och senast kl 20. Men blir inte att man kan ta samma tid när man jobbar natt.. Ja jag håller mig lite innan jag tar dem.
    Jag tillhör en av de få som alltid får starkast utslag på morgonen, så jag tror att det är bra att testa sig fram lite.
  • Symetrical
    misslina skrev 2015-07-08 16:23:52 följande:
    Jag får också utslag på morgonen..... Och em...

Testade em igår och tog ett test i morse
    Och båda var positiva, eller?
  • Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-07-08 18:42:22 följande:
    Ska man testa ikväll med då eller imorgon? :)
    Jag hade försökt ta nästa samma tid som det starkaste från igår. Var det på kvällen, eller?
  • Symetrical
    misslina skrev 2015-07-08 20:00:07 följande:
    Ja precis ! :)

Och väldigt tur jag testade för jag skulle egentligen inte ha ägglossning förrän nästa vecka
    Bara att ligga i nu då!
  • Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-07-08 19:46:40 följande:
    Tog den på morgonen men hade ju jobbat natt så hade låtit bli att gå på toa i några timmar.. Testar väl nu ikväll med så får vi se
    Låter som en bra plan! Jobbar du natt nu igen?
Svar på tråden Vi med BIM i juli