Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

Vi med BIM i juli

sommarblomma1 skrev 2015-07-15 16:41:23 följande:

Nu var ältestet svagare igen! Funderar på om jag ska börja testa på morgonen istället då urinen är mer koncentrerad? Känns som om det blir för utspätt på dagen då man dricker både vatten och kaffe?

Jag är en av de som alltid får starkast utslag på morgonen. Värt att testa kanske!?
  • Symetrical
    sommarblomma1 skrev 2015-07-16 06:58:51 följande:

Såhär ser testet ut med morgonurin. Nu måste det väl snart vara på g? phpmxLSK689212.jpg

Ser så ut, men en kan aldrig vara säker. Min kropp är så knäpp, så den kan luras hur mycket som helst! :-/
  • Symetrical
    Millemupp skrev 2015-07-15 21:48:26 följande:

BIM nu närsomhelst, inga känningar alls mer än lite ont i svanken (typiskt inför mens) och jag tappar fortfarande lika mkt hår som vanligt (mitt enda gravtecken som jag litar på). Är mest orolig för att cykeln ska vara extra lång denna gång också. I så fall får jag inte min mens förrän om 12 dagar.. Är det möjligt att en tidigare regelbunden 28-dagars cykel ändras till 40-dagars efter graviditet och amning?

Det har dessvärre hänt för min del.
    Gått från att vara som en klocka med äl på dag 14-15 och en cykel på 29 dagar till världens mest oregelbundna cykel på allt från 28-52 dagar. Det jag märkt nu på senaste tiden är dock att äl alltid sker sjukt sent och cyklerna snarare verkar bli längre än kortare! Har fått letrozol utskrivet nu för att få fart på äggblåsetillväxten.
  • Symetrical
    halo83 skrev 2015-07-19 11:11:58 följande:

Ser ut å närma sig! Kul :)

Den som lever får se hur det artar sig!

Har du tagit nåt mer test?
    Tycker mig kunna ana ett streck på ditt test från igår!
  • Symetrical
    halo83 skrev 2015-07-19 15:17:21 följande:

Ja tog ett cb i morse men de va neg... Så gissar på spök. .. Men tempen håller sig ovanligt högt så än finns de hopp

Vad för cb? Du har inte testat nåt mer med samma sorts test?
  • Symetrical
    halo83 skrev 2015-07-19 16:47:57 följande:

Cb plus . Nej jag hade ju självklart bara en teststicka kvar. Tänkte att jag inte skulle köpa mer sånna förrens efter bim.. Gick ju sådär när man fick det resultatet .. Så i morgon dimper de ner massa nya samt fler cb + och 2 digitala haha

Hahaha. Klassikern!
    Vilken dag är du på nu då? Äl+?
  • Symetrical
    sommarblomma1 skrev 2015-07-19 18:51:39 följande:

Kan det vara så att ältester inte ger utslag på alla? Börjar fundera på om jag missat att det var äl? Så här lång cykel som jag skulle ha nu har jag aldrig haft tidigare om äl skulle inträffa nu och flytningarna är mer lotionaktiga nu så känns som om den är förbi?

Fy detta gör mig knäpp!

Vet att folk har blivit gravida utan att få positiva äl-test, så uppenbarligen har de ju haft äl i alla fall!
    Själv tycker jag att tempning är enda garantin för att ägget släppt.
  • Symetrical
    halo83 skrev 2015-07-19 21:31:56 följande:

Ja just.. Äl+9 idag

Oj, men då är det ju jättetidigt vännen! Jag tror på ett fint plus inom de närmsta dagarna!

Idag är mitt äl-test riktigt positivt, så tippar på nedsläpp om med ett dygn!
  • Symetrical
    Sali2015 skrev 2015-07-20 07:21:22 följande:

Test imorse..... Negativt... Men fortfarande ingen blödning eller mens eller vad jag nu ska kalla det. Jag orkar inte :(

Men så märkligt! Var det ett till digitalt du tog, eller? Kanske för svagt hcg för att ge adekvat utslag..? Så länge inte mensen dyker upp lever ju hoppet!
Svar på tråden Vi med BIM i juli