Kallamakka skrev 2018-06-14 06:27:08 följande:
Go morgon! :)
Blev det lägre dos fram till måndag nudå? Läkaren sa att de växer 2 mm per dag, så då hinner de säkert växa till sig fint ska du se! :)
Jag är relativt ny på mitt arbete också, tillslut valde jag att berätta för min chef eftersom att det blev så hattigt med ledighet hit och dit. Mina kollegor kände jag inte att jag ville säga någonting till, utan berättade bara att jag kommer vara borta en del och chefen vet varför och skulle de ha några undringar så får de ta det med chefen.
Det ända min chef sa var att jag skulle försäkra mina kollegor om att jag inte var sjuk, så de slapp vara oroliga.
Ja det stämmer, lägre dos fram till äggplocket. Jag ska dock dit igen imorgon och göra ett tredje ultraljud. Sjukhuset ligger en bit bort, så det blir väldigt mycket åkande fram och tillbaka.
MariaC skrev 2018-06-14 14:17:28 följande:
2 juni kl. 02.37 föddes vår lilla Vide. Tyvärr var han redan i himlen. V. 32 och han dog i min mage, hjärtat stannade. Vi går sönder av sorg. 3,5 års kämpande för att få Vide och nu har vi förlorat honom.
Nu är vi tillbaka på ruta 0 igen fast hundra gånger värre. Och med ovissheten om vi ens kommer få någon mer chans.
Nej, fy vad fruktansvärt! Stackars, stackars er! Livet är så himla orättvist. Jag vet att det inte är något jag kan säga eller göra som kan underlätta för er, men jag hoppas verkligen att ni i framtiden får er bebis och kan vara lyckliga. Stor kram!