Kallamakka skrev 2018-06-18 11:41:40 följande:
Åh härligt! Hoppas, hoppas, hoppas att allt går vägen nu!
Det gick bra för mig med, inget ont alls faktiskt. Jätte skönt då jag har en tendens att ta ut det värsta i förskott (mitt minne av spolningen var hemskt, kanske därför)..
Nio ägg hade dem fått ut i alla fall. Blir nog till att ringa dit imorgon och fråga hur det har gått. Vi fick insättning på torsdag :) och på onsdag börjar det med härliga lutinus tabletterna som man hört så bra om(inte) :D
Så nu håller vi tummar å tår här hemma också! :)
Va, kände du ingenting? Usch jag tyckte det var jättejobbigt. I början gick det okej, men sen efter en stund började det kännas mer och mer, så de fick ge mig mer smärtstillande. Så du börjar med lutinus innan insättningen, jag ska börja precis efter (om det blir något). Alla kliniker verkar göra lite olika!
Ska du gå till jobbet imorgon? Jag har bestämt mig för att vara hemma imorgon och om det blir insättning på onsdag är jag hemma då också.
Ontopic skrev 2018-06-18 12:16:16 följande:
Så skönt att ha det färdigt nu för er båda! Kan förstå om det inte är världens skönaste grej att göra. Men som sagts i den här gruppen innan, man gör det man måste för att komma till målet. Nu ska det bli bra så ni får göra återinförningar som sen lyckas! Heja heja! Själv känner jag inte så mycket alls förutom lite svullna bröst och en tyngd över livmoderområdet. Lite som jag brukar känna innan mens.. kram till er!
Håller tummarna för dig också =) Vilken dag ska du testa? Kram!