• LängtanSåStor

BF Februari/Mars 2016 :)

Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

Jag har BF 24 Februari!

• Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)
  • mammave
    LMG skrev 2015-09-03 19:36:20 följande:

Hur lång tid tog det innan du kände något igen? Har inte känt något mer sen imorse. Och hur lång tid tog det innan du började känna det varje dag?

Oj, det kmr jag inte ihåg.Men ett par veckor senare kanske har jag för mig att det kändes mer ordentlig iaf
  • Blåblomman

Hej hoppar in här om det är okej. Är 37 och väntar första barnet. Har bf 2/2 och är i v19 nu. Har rul i nästa vecka.

• C mamma

Skulle någon vilja bjuda in mig i Fb-gruppen? (mars) Skriv PM :)
    TAck på förhand <3

• C mamma
    LMG skrev 2015-09-03 19:36:20 följande:
    Hur lång tid tog det innan du kände något igen? Har inte känt något mer sen imorse. Och hur lång tid tog det innan du började känna det varje dag?
    När jag kände av sonen var det någon dag mellan i början. Det är inte förrän en bra bit in man ska känna av dem var dag, i början kan det gå långt mellan känningarna.

Denna gången har jag inte kännt ännu men längtar!
  • Barnnummertvå
    jljungdahl skrev 2015-09-02 14:55:50 följande:

Hej!

Jag har inte skrivit här innan men jag har bf 13 mars 2016, och skulle vilja gå med i Facebook gruppen, men syns det för andra att man går med? Vi är fortfarande väldigt privata om graviditeten

Vad jag har förstått som ska gruppen vara sluten, eller om det hette så? I vilket fall hemlig o syns inte för andra :)
  • Barnnummertvå
    LMG skrev 2015-09-03 12:53:17 följande:

Tänkte bara kolla. Tidigt imorse när jag vaknade vid 5 tiden som jag gör varje dag så kände jag typ som små pickande inne i magen. Kändes nästan precis som när man får nervryckning i ögonbrynet typ. Men är det ens möjligt att känna barnet så tidigt? (Första graviditeten) Går in i vecka 16 imorgon. Och det kändes inte som tarmar som rör sig, satt liksom för långt ner för att kunna vara det och kände bara en gång sen försvann det

Vad mysigt! Jag kände också av i v 16 första graviditeten. Är i v 15 nu men har inte känt något tydligt ännu som jag gjorde införsta graviditeten. Då kändes det som en liten knorr eller hur man ska beskriva :) Tror det dröjde några veckor tills jag började känna mer regelbundet :)
  • hogob

Är preggo v 15 nu och ingenting syns trots att det är barn nr 2. Syns det för er? Förra graviditeten hade jag jättestor mage tidigt. Men kanske får vänta några v till.. Nästa ultraljud i oktober *längtar*. Hoppas nu bara aallt ser bra ut och att det är en tjej denna gång.

• LMG
    hogob skrev 2015-09-14 19:40:49 följande:

Är preggo v 15 nu och ingenting syns trots att det är barn nr 2. Syns det för er? Förra graviditeten hade jag jättestor mage tidigt. Men kanske får vänta några v till.. Nästa ultraljud i oktober *längtar*. Hoppas nu bara aallt ser bra ut och att det är en tjej denna gång.

Min mage idag i vecka 17, så kan väl inte direkt påstå att det syns så mycket. Kan dölja det väldigt lätt och fortfarande ha mina vanlig jeans, ganska tråkigt faktiskt haha :)
  • Madelen21

Hej hej

Hoppar in här. Är 31 år å väntar 4e barnet.

V 17 nu. Har en flicka som är 8 år och två pojkar 5 och 2 år. Storasyster hoppas att det blir en lillasyster nu. Vi kommer att kolla på ultraljudet vad det blir. Jag har Bf 28 februari. Det kan med andra ord bli en skottårsbäbis.

Har ul 1a oktober. Hur mår ni allihopa?

Jag har mått skit till v 13 typ. Sen är jag trött av å till. Nån som köpt nått till bäbis än?

Vi har köpt vagn och syskonvagn begagnat pga superbra pris. Det å en fleece overall.

Vill vänta tills efter ultraljudet

Fler med bf i närheten av mitt datum!?

Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)