• LängtanSåStor

BF Februari/Mars 2016 :)

Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

Jag har BF 24 Februari!

• Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)
  • LMG
    CarolineMagdalena skrev 2015-09-28 13:07:00 följande:
    Tack för svar. :) Misstänker det med men blir orolig för minsta lilla, haha.

Ååh va spännande, lycka till! Är det din första?
    Ja man blir ju det, har haft en ganska jobbig början på graviditeten med massa blödningar och oro. Tack så mycket :) ja det är min första
  • CarolineMagdalena
    LMG skrev 2015-09-28 13:19:50 följande:
    Ja man blir ju det, har haft en ganska jobbig början på graviditeten med massa blödningar och oro. Tack så mycket :) ja det är min första
    Fy va jobbigt! :( Hoppas resten blir bättre för dig och att du får må bra!
     Hur gick det på ultraljudet?
  • LMG
    CarolineMagdalena skrev 2015-09-28 17:51:15 följande:
    Fy va jobbigt! :( Hoppas resten blir bättre för dig och att du får må bra!
     Hur gick det på ultraljudet?
    Det gick jätte bra! Låg en fullt frisk liten flicka där inne :)
  • AnnaCR

Hej alla glada!

Jag hoppar också gärna in i här :)

Jag är i v16 idag och har BF 20 Mars ??

Finns det Fb grupp att följas åt i?

Hur mår ni såhär långt? :)

Mvh Anna

• AnnaCR
    CarolineMagdalena skrev 2015-09-28 11:53:05 följande:

Hallå, är ny här och hoppar in om det är okej. :)

Jag väntar första barnet och har bf 17 mars, ska på ultraljud den 21 oktober är såå nervös men längtar så jag blir tokig, hoppas allt ska se bra ut.

Har en undran, har nu ett par dagar känt som konstant träningsvärk långt under naveln, alltså över livmodern antar jag, är det normalt? Växtvärk kanske? Vet ju inte hur det kan kännas riktigt, är i vecka 15+3.

Hej!

Vi ligger nära i veckorna :) vill du följas åt? Jag har BF 20 mars så är i v16 idag :) jag kände också liknande i V15 just runt naveln men känner betydligt mer nu i v16 och från och med igår har jag fått en äkta liten bebismage ;) känner du av något put på magen än? /Anna
  • AnnaCR
    LängtanSåStor skrev 2015-06-16 20:33:22 följande:

Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

Jag har BF 24 Februari!

Yes! Jag har BF 20 Mars :) så du ligger en månad före mig nästan precis ;)

Hur känner du dig? Vilken vecka?

/Anna
  • CarolineMagdalena
    LMG skrev 2015-09-28 18:43:18 följande:

Det gick jätte bra! Låg en fullt frisk liten flicka där inne :)

Ååh va härligt, grattis!! :D
  • CarolineMagdalena
    AnnaCR skrev 2015-09-28 20:28:37 följande:

Hej!

Vi ligger nära i veckorna :) vill du följas åt? Jag har BF 20 mars så är i v16 idag :) jag kände också liknande i V15 just runt naveln men känner betydligt mer nu i v16 och från och med igår har jag fått en äkta liten bebismage ;) känner du av något put på magen än? /Anna

Åh va roligt, det vill jag gärna göra! :)

Va mysigt med bebismage! Jag väntar och väntar på min, är mest uppblåst på dagarna så ser ut som jag har rätt stor mage men på morgonen är den lika platt igen, haha. Men den kommer snart hoppas jag! :) Hur mår du annars då? mått illa något? Jag har mått illa dygnet runt sen v6 men börjar äntligen bli bättre. :)
  • maja747

Jag har BF 10/3 och var på RUL idag. De kunde inte se kärlen som ska gå till/från hjärtat med blod. Fick återbesök om en vecka och då ska en läkare göra nytt ultraljud. Vet ngn om man bör oroa sig för detta?

Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)