BF Februari/Mars 2016 :)
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Hej. Plussade i måndags med tredje barnet :)))) tror bf är 27 februari. Men blir nog ett mars barn då jag gick över 17 respektive 15 dagar med mina två äldre:)
Jag gick över 15 dagar med min första så även jag räknar med en marsbebis :)
Hoppar också gärna in här :) någon som vill lägga in mig i listan? BF 15 februari. Vi har försökt i över två år och detta är ett ivfbarn, aldrig varit gravid tidigare. Oroar ihjäl mig för missfall och ska på VUL på torsdag 25/6, då är jag i vecka 7 + 3. Hoppas på ett litet hjärta :) vi får ju gå gratis på VUL då vi är i behandling. Någon mer som testar fortfarande? Tror fortfarande det är nåt fel på testerna så måste testa mig var 3:e-4:e dag ;)
Hej. Plussade i måndags med tredje barnet :)))) tror bf är 27 februari. Men blir nog ett mars barn då jag gick över 17 respektive 15 dagar med mina två äldre:)
Hej!
väl gärna också vara med här. Plussade för två veckor sedan men har haft svårt att tro att det är sant,har därför försörjt test-tillverkarna lite genom att ta 5-6 test från olika företag som alla är positiva. ^^
Har vaknat mitt i natten med oerhörda smärtor i nedre magen 8 av 10 nätter, och har även ont på dagarna men lite mindre, och fått två nätter i rad med sömn hela vägen, haha.
På Onsdag blir det hälsosamtal hos barnmorskan, och sen är det väl på den vägen. :)
7 Feb blivandeungmamma94
13 Feb Marie14
15 Feb trulsatruls
18 Feb danosani
19 Feb Lindakarlsson4380
20 Feb Tindrasmatte
23 Feb Johlin87
23 Feb Delacore
24 Feb Längtan så stor
24 Feb KatrinAndersson
24 Feb Izzard
26 Feb Aling
26 Feb MiniQ
27 Feb sain essay
28 Feb Gullan83
V6 idag. Illamåendet börjar krypa fram och gaserna likaså :S
Detta är mitt andra barn och med första mådde jag fruktansvärt illa och kräktes från v8 fram till ca v 16 så hoppas verkligen inte det blir så igen.
Tänkte höra med er vad ni tar för kosttillskott. Gravid multivitamin eller bara folsyra?
Jag åt Apoteket Kvinna fram tills plusset. Bytte sen till Apoteket Gravid som har lite mer folsyra i och mindre Vitamin A. Samt att jag äter OmegaForte tror jag den heter. .
V6 idag. Illamåendet börjar krypa fram och gaserna likaså :S
Detta är mitt andra barn och med första mådde jag fruktansvärt illa och kräktes från v8 fram till ca v 16 så hoppas verkligen inte det blir så igen.
Tänkte höra med er vad ni tar för kosttillskott. Gravid multivitamin eller bara folsyra?
7 Feb blivandeungmamma94
13 Feb Marie14
15 Feb trulsatruls
18 Feb danosani
19 Feb Lindakarlsson4380
23 Feb Johlin87
23 Feb Delacore
24 Feb Längtan så stor
24 Feb KatrinAndersson
24 Feb Izzard
26 Feb Aling
26 Feb MiniQ