BF Februari/Mars 2016 :)
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Ja mår bra förrutom lite molvärk till och från... Hoppas att jag slipper må så illa som jag gjort förrut
Ja man börjar ju undra hur det kommer vara denna gången. Förra gången led jag av fruktansvärt illamående ända till v 19. Men de säger att alla graviditeter är olika så får jag hälften så lång tid denna gången blir jag överlycklig :)
Hej! Hoppar gärna med här. Plussade förra veckan och har dålig koll på äl o bim. Tror enligt min egen uppfattning att bf är 16/2, men ska på vul nästa vecka för att datera graviditeten.
Kul med många feb bebisar :)
Ja man börjar ju undra hur det kommer vara denna gången. Förra gången led jag av fruktansvärt illamående ända till v 19. Men de säger att alla graviditeter är olika så får jag hälften så lång tid denna gången blir jag överlycklig :)
Mår helt OK. Har lite molvärk men annars bra.
Grattis oliven :D va spännande att få gå på ett så tidigt vul. Nästan så jag har list att boka in ett privat i vecka 7 typ :)
Gullan var det exakt samma period? Från när till när ungefär?
Javli va skönt att du med mår bra. :)
Grattis oliven :D va spännande att få gå på ett så tidigt vul. Nästan så jag har list att boka in ett privat i vecka 7 typ :)
Herre gud förlåt för 4 inlägg. Min mobil hängde sig så trodde inte den skickade lol