• LängtanSåStor

BF Februari/Mars 2016 :)

Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

Jag har BF 24 Februari!

• Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)
  • trulsatruls
    LängtanSåStor skrev 2015-06-17 12:59:52 följande:

Delacore tusen tack för att du delade med dig. Viken rörande och gripande historia. Massa kramar. Då kan jag bara anta att ni väntar till vecka 12 igen? Gör så att du bokar in täta besök och kollar bebis varje vecka eller varannan så kanske hela den här första tiden känns lättare? Jag kommer boka in ett besök i vecka 8 för att se på hjärtljuden :) här i Göteborg har vi den möjligheten. Kostar bara 100 kr. Vad tror du? :)

Trulsatruls guuuud va kul !!!!!!! :) Grattis det måste kännas helt fantastiskt. Vill du också dela med dig av din historia???

Tack! Ja vars, min historia är inte jättespännande men lång antar jag. 

Jag har PCO, maken har inga fel på sina spermier. Vi började hösten 2010 att aktivt försöka få barn, men hade inte direkt varit slaviska med skydd innan dess... Hösten 2013 gick vi till fertilitetsklinik för att få hjälp med hormonstimulering, började med pergotime och fick ett fint ägg varje gång men ingen graviditet... Gick över till en annan klinik och fick där Letrozol istället. Också fina ägg varje gång men ingen graviditet. Vi gjorde vår första IVF i mars 2015, fick ut 5 fina ägg och alla befruktades. Fick tillbaka ett 2 dagars, fyra celler stort, de andra odlades vidare men gick inte att frysa. IVF nr 2 i maj, fick ut 9 ägg den 25/5, alla mogna men bara ett befruktades. Fick tillbaka det, som var i toppskick, som tvådagars och det hade delat sig till 7 celler vid återföringen den 27/5 vilket såklart var jätteroligt! Och den 9/6 plussade jag på BIM! Känslan alltså!!! Nu väntar vul den 1/7.
  • trulsatruls
    BF lista! Kopiera gärna och fyll på med ditt datum :)

13 Feb Marie14

15 Feb trulsatruls

24 Feb Längtan så stor 

24 Feb KatrinAndersson 

26 Feb Aling 

28 Feb Svurkbebis

23 Feb Delacore
  • LängtanSåStor

Gud så underbart och va efterlängtad den lille kommer vara :D Tack för att du delade med dig!!!!!

Jag ringde MVC och skrev in mig igår. Hon sa att det var bra att jag ringde direkt för med tanke på semestertider så fanns väldigt få tider kvar.

Så mitt tips RING redan nu så ni får en tid helst innan jul :P

• LängtanSåStor

Alltså denna TRÖTTHET!!! Jag minns inte detta från förra gången men nu i vecka 5 kan jag knappt hålla mig vaken. Kl är bara 9 och jag skulle lätt kunna gå upp och somna på två min :( ngn som vet när tröttheten brukar få över??

• gullan83

Hej nu får jag hoppa in här :) plussade imorse bf 28 februari men lär bli en mars ;)

• izzard

Plussade i förrgår med lillasyskon :) BF är 24 februari, men kommer säkert på skottdagen! ;)

• izzard
    13 Feb Marie14

15 Feb trulsatruls

24 Feb Längtan så stor 

24 Feb KatrinAndersson 

24 Feb Izzard

26 Feb Aling 

28 Feb Svurkbebis

23 Feb Delacore
  • LängtanSåStor

Ojjj är det skottår i år haha hade ingen aning. Jag har hört att man får välja den 28 Feb eller 1 mars! Vilket skulle ni välja?

Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)