BF Februari/Mars 2016 :)
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Bf 2/3
Tror jag är i v 5..
Hej! Jag fick plus på stickan idag. Vi har gjort vårt andra ivf och nu verkar det ju som det fungerat ???? Vi är så glada. Laddade ner en app på mobilen som då räknade ut bf 27 februari ????
Nu ska jag snart sitta i ett viktigt möte med min chef de värsta illamående timmarna på dygnet... Spännande...
Tre dagar kvar till semestern!
Imorgon går jag in i vecka 7.
Idag inskrivning hos BM, så spännande.
Ja skall på.info möte den 23 sedan den 21 augusti är.de inskrivning :)
Stort grattis! Det låter tidigt om du plussat nu, hur har du räknat? Jag plussade för tre veckor sedan och har beräknat 14 februari. Vi har också gjort ivf och har räknat två veckor plus från äggplocket. Förstår verkligen att du är glad, det är en riktig kamp för oss som har svårigheter. Jag plussade på vårt första försök och är nu i vecka 8. Det finns en annan grupp också för oss som blivit gravida via ivf om du även vill hänga där :)
Hej! Jag fick plus på stickan idag. Vi har gjort vårt andra ivf och nu verkar det ju som det fungerat ???? Vi är så glada. Laddade ner en app på mobilen som då räknade ut bf 27 februari ????
Vad synd att den här tråden verkar flytta över till facebook, jag är inte inne där så mycket så jag drar mig ur tråden nu. Lycka till allihop :) Vi kanske ses på någon bebistråd till våren ;)
Har ändrat den
Nej! Ändra tillbaka!!
Om gruppen är sluten och inte hemlig kan vem som helst se att man är med i den
Och jag tror de flesta här har långt kvar innan de vill gå ut med greviditeten på facebook!