• LängtanSåStor

BF Februari/Mars 2016 :)

Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

Jag har BF 24 Februari!

• Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)
  • mammave
    Lisa 236 skrev 2015-07-01 15:37:19 följande:

Hej på er ... Efter att i Måndagskväll fått ont magen och blödning av inte denna världen så trodde jag allt var kört. Fick blödstoppande medicin. De gjorde då vul allt såg bra ut och idag varit på vul igen. Allt såg fint ut hjärtat slog och grynet är precis så stor som den ska. Dum läkare dock höll bara på att tjata om ja du vet ju riskerna med så tidig graviditet. Tjatade om och om igen. Jo tack efter 11 missfall så vet man. är det inte bättre att försöka peppa. Svårt nog ändå att hålla hoppet uppe

Vad skönt att allt såg bra ut. Okänsligt av läkaren dock

När ringde ni bm? Funderar på art ringa imorgon, är då i v 4+4 tror jag. Är det för tidigt?
  • hondendär345

Jag plusade i förrgår på äl +11 har beräknat bf 10/3 2016. Har haft flera missfall och har precis blivit kallad till utredning. Självmediciner med albyl minor den här cykeln :)

Är försiktigt optimistisk då jag fick ett klart och tydligt plus både digitalt (1-2) och på cb plus som alltså nu ökat fint <3 Är i vecka 4 (3+6)

Grattis till er andra!:D

• vindruvan

Första tristemestern är ju inte slut för så många (någon?) här då det är tom v 12.

Ang när man ska ringa mvc sa hon att man ska ringa direkt efter testet. Sen är det olika för hur länge man får vänta på inskrivning.

• GlitterLina
    Javli skrev 2015-07-01 17:13:23 följande:

Tackar! Ska jag skicka mitt fb-namn till dig GlitterLina?

Ja tack gör det :)
  • danosani

Kul, jag har också en 08a (och en 11a), själv är jag född 90 :)

clementinen skrev 2015-07-01 15:11:55 följande:

Här är en till, 25år :) . Tror bf blir runt början på mars. Plussa häromdagen. Känns jätte konstigt och som om det vore första gången man är gravid. Har en 7åring sen tidigare.

Life_as_supermom skrev 2015-07-01 15:55:11 följande:

Grattis till plusset! Kul med en till i min ålder som fått barn i yngre ålder som jag! Jag har en tjej född 07 så hon blir 8 år i höst och jag är 24 år :) är din tjej/kille född 08 då?

Sen har jag även en snart 19 månaders grabb hemma så den här lilla bebben blir min 3e <3

• Life_as_supermom
    clementinen skrev 2015-07-01 16:21:06 följande:

Se där ja, kul ju med fler unga ????

min är 08. Så skolstart (1an) för henne till hösten:)

Tyckte din äldsta det var kul när mittersta kom? Har en här hemma som tjatar hela tiden på syskon... blir ju en viss ålderskillnad :p

Vad kul med ettan! stort steg från förskola till riktig skola för dem :)

Joline älskar att vara storasyster, riktigt stolt! sen är det ju som du säger en viss ålderskillnad så de leker ju på ett helt annat sätt med varandra. Hon får lite mer "ansvars roll" vilket hon tycker är kul. Men hon kan också tycka att det är lite jobbigt ibland med lillebror som hänger efter som en svans och alltid vill in och rota i hennes rum ;p
  • Life_as_supermom
    danosani skrev 2015-07-01 20:33:55 följande:

Kul, jag har också en 08a (och en 11a), själv är jag född 90 :)

Vad kul!! :D inte ofta jag stöter in i så "unga" mammor som jag :D själv är jag 91a :)

Vart bor ni då tjejer?

Vi bor i Sthlm/Täby
  • clementinen
    Life_as_supermom skrev 2015-07-01 22:15:27 följande:

Vad kul!! :D inte ofta jag stöter in i så "unga" mammor som jag :D själv är jag 91a :)

Vart bor ni då tjejer?

Vi bor i Sthlm/Täby

Jasså, gör du inte? Fast kanske är så i större städer :p? Jag bor utanför borås :)
    danosani skrev 2015-07-01 22:42:59 följande:

Vi bor utanför Göteborg :)

• Hazel Grace

Jag fick positivt gravtest i helgen och kan inte riktigt smälta det. Gjorde två för att vara säker. Första gången för mig och har fått 1 mars som bf. Jag ska till mvc 30 juli och är så förväntansfull! Nästan så jag tror det inte är sant.

Blev nyss medlem här för att kunna suga åt mig all info jag kan.

Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)