Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Hej! Jag ansluter mig också till tråden. Vi ska precis påbörja försök till ett tredje barn. :) Har två på 3,5 respektive 6,5 år. Jag har ÄL nu i dagarna men helst av allt vill jag ha barn i maj-september så vi kommer inte påbörja försöken förrän i augusti. Min BIM blir då runt 27/8. Jag äter vitaminer och folsyra och använder Natural cycles för att planera graviditeten. :)
Jag hoppar med här...
Jag var med i BIM juli gruppen och plussade på BIM+1 vårt första försök, men det slutade i missfall v5+3. Nu väntar jag på att sluta blöda så jag vet inte när ÄL och BIM kommer att vara. Jag vet att man rekommenderar att invänta en mens innan man försöker igen för att kunna datera graviditeten, men vi känner att vi vill försöka igen så snart som möjligt. Kommer börja ÄL-testa så snart jag testar negativt på grav-test.
Jag har i fyra-fem dagar nu haft ont i äggstockarna (?), men äl ska enligt app inte vara innan nu på söndag. Vad är det jag känner av? Idag fick jag lite rosa flytningar också. Kan jag ha äl redan? Eller är det något annat som spökar?
Jag har i fyra-fem dagar nu haft ont i äggstockarna (?), men äl ska enligt app inte vara innan nu på söndag. Vad är det jag känner av? Idag fick jag lite rosa flytningar också. Kan jag ha äl redan? Eller är det något annat som spökar?
Hoppar in här efter att ha varit med i Bim i juli-tråden. Mensen kom idag, tre dagar sen, så äl borde vara 26/7 och BIM den 9/8.
Första barnet. Fick ett MA och skrapades i februari och ytterligare ett tidigt mf i juni. Hoppas på plus snart! Börjar kännas som att det är meningen att jag inte ska få barn. Hur orkar man hålla hoppet uppe efter alla misslyckanden? Varje gång mensen kommer känns det som en spark i ansiktet..
Hoppar in här då mensen kom igår. Blää
ÄL 25/7 BIM 6/8
Hoppar in här efter att ha varit med i Bim i juli-tråden. Mensen kom idag, tre dagar sen, så äl borde vara 26/7 och BIM den 9/8.
Första barnet. Fick ett MA och skrapades i februari och ytterligare ett tidigt mf i juni. Hoppas på plus snart! Börjar kännas som att det är meningen att jag inte ska få barn. Hur orkar man hålla hoppet uppe efter alla misslyckanden? Varje gång mensen kommer känns det som en spark i ansiktet..
Jag vill också vara med, varke juni eller juli resulterade i plus.
Bimlista augusti
1/8 Kvinna84a, 8:e försöket
1/8 Anonym (plus i augusti?)
2/8 Villbligravid nu, 5:e försöket
2/8 fsake, 3:e försöket, 3:e barnet
2/8 Tablettask, 3:e försöket
3/8 Pluttan, 3:e försöket
3/8 Anonym (vippan) 1:a försöket 2:a barnet
3/8 Interiorista
3/8 Tedrickarn första försöket på sladdis
3-4/8 FamMorrhår 2:a barnet
4/8Nirvie 4:e försöket
5/8 Tiger grr
6/8 MamsenTramsen 2:a försöket, 2:a barnet
6/8 Livias, Yennie88 3:dje försöket 1:a barnet
7/8 My102
7/8 Elyssa81
9/8 Annan8, 3:e försöket 1:a barnet, KaffeTös 1:a barnet
10/8 Fronten, 4:e försöket 3:e barnet
11/8 Natt91 2:a försöket
12/8 Mjön 2:a försöket, 1:a barnet
15/8 Boel
15/8 Anonym (Nymis) 2:a barnet
27/8 Maalon
Joinar er här! Hej ni från juli-gruppen o hej ni nya :)
Mensen är på ingång här, dag 28, en exemplarisk cykel mao ;) Brukar ha oregelbunden mens. Detta blir vårt 9:e försök. Skulle jag ha en 28 dagars cykel så kommer den se ut så här: ÄL: 28/7 BIM: 11/8
mensen kom igår som en klocka. äl den 26/7 och bim 11/8. håller tummarna för många pluss den kommande månaden