• elin1987

Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?

Åh så spännande nu är vi mitt uppe i en budgivning som vi leder :)
    hoppas verkligen att ingen bjuder över nu. Det hade varit så skönt att få flytta in nu innan den lilla kommer !
    Jag vill verkligen låta mitt barn växa upp i villa som jag själv gjort med en stor tomt att leka på :)

• elin1987

Aaaah vi vann budgivningen! På fredag skriver vi kontrakt på att vi nu mera är husägare :) snacka mycket vuxenpoäng man har hunnit samla på sig under 3 månader haha.. Gick in i v 12 idag också :)

• elin1987

Jag har upptäckt en konstig sak. Har i hela mitt liv haft spikrakt hår men senaste veckan har jag börjat få självfall? :)

• elin1987

Ska på den riktiga inskrivningen kl 15 :) håller på att svälta ihjäl och pissa ner mig haha..

• elin1987
    pannkakan87 skrev 2015-08-31 15:49:25 följande:
    Varför då?? :P ät och gå på toa?
    Fick order om att inte gå på toa på några timmar innan besöket :) visste inte om jag fick äta innan blodproven :)
  • elin1987
    pannkakan87 skrev 2015-09-01 16:49:11 följande:

Ultraljudet idag blev det värsta jag varit med om. Fanns anledning till att vara så nervös. Min bebis dog för fem veckor sen men kroppen hade inte fattat det.
    Är helt förstörd och har gråtit hela dagen. Ska in till sjukhuset imorrn för att avsluta det hela. Gråter

Lider med dig :(
  • elin1987
    mintuu skrev 2015-09-03 14:38:53 följande:

Måste fråga när berättade ni för släkt och föräldrar om gravidieten? :)

Jag kunde inte hålla mig så jag berättade för mamma och pappa redan i v.6 :) typ alla runt omkring oss vet om det men det är inget som stör mig, som ni kanske såg på min bild är det rätt svårt att dölja ;b
  • elin1987

Usch vad orolig jag är :( har jätteont i magen, som just under brösten ungefär.. Hoppas de inte något fel med bebis och bara förstoppning eller nå...

• elin1987
    Cissi90 skrev 2015-09-03 19:04:52 följande:
    Ingen fara :) jag har också så haft så. Om det blir värre eller du blöder mycket kanske du sla ringa BM :)
    Blöder inget och det gick över lite efter att jag varit på toan :)
Svar på tråden Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?