Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?
Hur går det med din syster? Skulle hon få komma och prata med någon?
Idag slog tröttheten till ordentligt!
Trodde jag var trött tidigare men idag har jag endast klivit upp ur sängen för att äta och gå på toa.. Måste piggna till nu så man kan börja med maten tills karln kommer hem från sin första jobbdag efter semestern :)
Alltså jag fattar riktigt det står ju v.7 åsså 6+6 går jag in i v 8 imorgon eller v.7 då de kommer ändras till 7+0 ?
Jag börjar bli paranoid! Har ju som sagt semester och det har blivit väldigt mycket mobilande. Börjar få katastrof tankar att strålningen skadar barnet då man oftast har telefonen i höjd med magen.. Jag hör ju själv hur det låter :b vill nog inte ens veta vilken hönsmamma jag kommer bli haha
Jag har också haft ganska lindriga symptom. Igår ökade dock illamåendet och nu i morse ännu värre. Jag tror inte att man skall oroa sig för lite symptom det är väl värre om man har symtom som sedan alla försvinner på en gång.
Nu har jag skrivit min första sida i boken jag köpte :) det blev en helt vanlig skrivbok. Skriver direkt ur minnet om när jag plussade och allt som hänt därefter, super mysigt :)
Jag har fått en knöl i höjd med bikinilinjen mot höften som ömmar. Känns som en irriterad körtel typ.. Har någon hört om det är vanligt under en graviditet ??