LMG skrev 2015-10-21 21:00:07 följande:
Vet ärligt talat inte hur jag ska överleva julbordet den här julen. Vet att det kommer finnas både gravad och kall rökt lax :( bland det bästa på hela julbordet får man inte äta. Haha usch så jobbigt det är. Jag slutade röka när jag fick reda på att jag var gravid och har faktiskt tack och lov inte alls varit sugen på cigarretter
Eller hur? Har redan pratat med min mamma om det och hon lovade att antingen grava laxen samma morgon eller frysa den tre dygn innan så jag också kan äta. Man får vara ute i god tid, haha!
Migas skrev 2015-10-21 22:14:26 följande:
Jo det känns underbart och bra, och mår faktiskt helt okej trots en riktigt förkylning
Jag är inte det minsta orolig och fundersam över det efter att ha sett hur den rör sig idag, hon hade nästan svårt att kolla vissa saker efter den helt plötsligt kunde ändra läge så att bilden försvann. Det kändes dock lite konstigt att hon fråga som hon gjorde och även blev förvånad över svaret, då hon i det yrket borde ha kunskapen att veta att det kan variera.
Jo, det är verkligen märkligt att hon uttryckte sig så, hon borde ju dessutom veta att gravida kvinnor lätt blir oroliga ifall någon antyder att något är "fel". Men bra att du inte oroar dig, lättare att slappna av efter att ha sett den lilla vildingen.