-
Jag tror de hette så, jag har tvångstankar att dra bort klistermärkena från snusdosorna så jag ser bara halva namnet ;)Obsession89 skrev 2015-07-16 23:17:11 följande:Jag testade också onico med lakrits smak och det funkade inte heller för mig! Men då ska jag testa det där Zero berg! Hoppas jag hittar det och tack för tipset :)
-
Idag ska jag och killen på inskrivning :) såå nervös! Hoppas att det mer verkligt för honom efter mötet. Vi pratar inte alls om varken graviditeten eller hur framtiden kommer bli. Jag tror det är för att vi har två missfall bakom oss, en försvarsmekanism typ. Efter v.12 kan jag börja processa allt mer känns det som. Hur beter sig era respektive kring graviditeten ?:)
-
S79 skrev 2015-07-11 12:21:07 följande:
Bf-lista:
Lindakarlsson4380 BF 19/2
S79 BF 27/2
Irmisans BF 3/3
Linkken BF 5/3
Amanda87 BF 13/3
pannkakan87 BF 13/3
Drommenomenliten BF 18/3
Hvep BF 10/3 :)
Obsession89 17/2
Elin1987 19/3 -
Hej jag är i v 5+2 och har också fått två missfall :( förstår dig verkligen. Man är orolig varje gång man går på toa.. Men nu hoppas vi att det går bra för oss :)Miss D skrev 2015-07-17 14:20:09 följande:
Hej,
Jag hoppar gärna in här. Nu i vecka 5 och håller tummarna för tredje gången gillt! Två missfall bakom mig och och 34 så börjar känna mig smått panikslagen. Orolig redan nu och vill att de första 12 veckorna ska rusa iväg....
-
Fick med mig det här från dagens möte med barnmorskan. Vi gick igenom kost och sånt sen vägde hon in mig och skrev in oss :) nästa möte ska vi ha om en månad då ska jag ta blodprov. Verkligen underbart att få komma in redan i v 5+2 :)
-
-
Gud så knäpp jag känner mig! Kände inga symptom alls igår, så nu känns det skönt att vakna upp och må lite dåligt igen :)
-
Måste bara uppdatera angående det jag skrev om min kille innan mötet :) skrev ju att vi inte pratat om det särskilt mycket och att det nog kändes overkligt för han ännu. Inatt har vi legat i flera timmar och pratat om allt! Vilket kön de blir, uppfostran, husköp, osv osv sååå mysigt :) men nu är instanserna ännu högre när vi har rivit skyddsmuren från ett eventuellt till missfall..
-
Insatserna* damn you autocorrectelin1987 skrev 2015-07-18 10:03:49 följande:
Måste bara uppdatera angående det jag skrev om min kille innan mötet :) skrev ju att vi inte pratat om det särskilt mycket och att det nog kändes overkligt för han ännu. Inatt har vi legat i flera timmar och pratat om allt! Vilket kön de blir, uppfostran, husköp, osv osv sååå mysigt :) men nu är instanserna ännu högre när vi har rivit skyddsmuren från ett eventuellt till missfall..
-
Jag kommer vänta till man gjort ultraljudet åtminstone. Jag målar alltid fan på väggen men har varit med om så många vänner som de inte har gått bra för. Så när allt är grönt och man har fått se sin friska lille bebbe på ultraljudet kommer jag nog börja handla lite smått :)ofverberg skrev 2015-07-18 10:40:20 följande:
Hur tänker ni på sånt här med att köpa kläder och sånt till barnet i magen? Någon som köpt ännu eller väntar ni till efter V.12??
Kliar det i fingrarna att köpa saker som på mig??