Linkken skrev 2015-11-06 07:24:16 följande:
Hur går det för er andra? Det är ganska tyst här inne, så jag utgår från att ni alla mår toppen?!
Jag själv går in i vecka 24 imorgon, magen växer väldigt mycket nu just och jag har ibland lite tungt med andningen och sover lite dåligt, men i övrigt mår jag bra. Besöket hos bm visade också att allt var bra, så jag är jätteglad såhär långt. Börjar dock längta något enormt efter att få vara ledig, någon annan som känner så?!
Ja det har varit väldigt tyst här ett tag.
Här är det mesta bra! Magen växer och pyret bökar runt som bara den. Ikväll fick även sambon känna sin första spark :) jag har fått rätt så ont i ryggen och lite svårt att sova men annars är det toppen just nu!
Vi var även och tittade på barnvagn idag. Vi hade faktiskt fastnat för samma vagn (tro det eller ej, efter flera vändor hit och dit) så vi var och klämde på den och tyckte väldigt mycket om den! Vi fick ett väldigt bra erbjudande av säljaren så det slutade med att vi fick hem vagnen redan idag. Så nu står vår fina Brio smile här i vardagsrummet och bara väntar på lilla pyret! Känns mycket mer verkligt nu! Känslan när vi kom hem och skulle lasta ur en barnvagn ur bilen! <3