Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?
Vi ska ta reda på kön oxå, nyfiken ju :)
Och så har vi både pojk och flicknamn klara så de känns skönt :)
Vi ska ta reda på kön oxå, nyfiken ju :)
Och så har vi både pojk och flicknamn klara så de känns skönt :)
Gick in i v 10 idag (9+0) och nästa vecka blir det viaginalt ultraljud, livrädd att dem ska säga att det är tomt därinne haha grav nojja!
Jag har några som tror på tvillingar då det är min generation som ska ha det. När det gäller magen så åker grav byxorna på så fort vi blir bort bjudna på middag eftersom att magen svullnar upp så pass mycket som den gör. Fick även en kommentar av min pojkväns farfar igår som inte vet något en, då han tyckte att jag blivit lite rund om magen. Haha ! :)
Då har första halva arbetsdagen gått sen jag fick reda på skrutten i magen!
Har gått bra, några illamående attacker bara. De är ett plus att jobba med mamma iaf, hon är ju fullt medveten om varför jag säckar ihop på En stol mellanåt :)
Försöker läsa på lite med de här om rand under naveln å ner. Jag har fått en jätteskarp mörk rand. Men när jag läser så låter de som att den inte kommer fören senare. Jag har ändå haft min i ca 2 veckor kanske, alltså från V.8. Någon mer? :)
Är det ingen mer än jag som är jätte känslig? Gråter för typ allt känns det som
Myste lite med min lilla guddotter igår på 1 måndag!! Man håller ju på att längta ihjäl sig efter den lilla i magen! Nu får tiden gå fortare! :)
Hej, hoppar med i denna tråden, väntar mitt första barn med min sambo som har 1 barn sen innan. Så för mig är detta helt nytt, jag är i v10+4 och har vart sjukskriven i snart 2 månader pga kraftigt illamående, så äter lergigan som hjälper för de mesta. Är de någon mer som mått så här illa eller mår såhär illa, jag önskar så att de går över snart. Vi är beräknade 23 mars ????????
Här börjar vecka 12 idag. Igår var helt spyfri, första gången på 4 veckor! Är dock uttorkad och ligger på sjukhus i dropp. Med blodtryck så långt att det inte gick att mäta... Men hjärtat fick vi höra och det slog fint <3 10kg har jag gått ner.
Ni som mår illa. Kämpa på och kräv hjälp innan ni blir för dåliga.