• nihka

Sluta snåla, ge pengar till tiggarna!

Anonym (brottslingar) skrev 2015-07-27 23:36:48 följande:

Om du är senil får du klicka på visa endast eller gå genom inläggen igen, finns nog minnesövningar man kan göra också för att förbättra minneskapacitet så inte inlägg faller i glömska så fort dom hamnar på sina innan.

Jag HAR anmärkt dina "fakta" i inlägg efter inlägg efter inlägg, upprepat det åtta gånger samt anmält lite på vägen, 

Jag bad dig att ange ETT. Hur svårt kan det vara? Citera ETT faktafel som jag producerat.

• nihka
    Anonym (brottslingar) skrev 2015-07-28 00:07:54 följande:

Ja, jag ger upp dina provokationer för idag, du har undvikit mina frågor i åtta upprepade inlägg och alla andra frågor jag har ställt på vägen som antyder att du producerar ogrundad skitsnack.

Du har även själv sagt att du inte svarar på frågor som skulle leda till att du får erkänna dina fel

Är du genuin intreserad så blädrr du tillbaka och svarar på ställda frågor annars så vet vi att du bara är en ynka provokatör man egentligen inte bör ens bemöda med svar, då inte falla ner i din guldhamster, ignorans och lögner utan bara korrigera dina fel och ignorera ditt svar som aldrig bemöter inlägget du citerar.

over and out

Helt makalöst! Jag ber dig citera ETT faktafel som jag har producerat och jag får en massa gagg tillbaka om guldhamstrar och att jag skulle ha sagt att jag inte svarar på frågor som skulle leda till att jag får erkänna mina fel.

Hur ska jag kunna avgöra vilka av alla dina påståenden om vad jag ska ha sagt som du klassificerar som fakta och som därmed skulle kunna innehålla faktafel?

Du har minst sagt märkliga definitioner på ganska mycket och det råder inte direkt någon stingens i det du skriver. Kort sagt, jag fattar ungefär fuck all av det du säger.
  • nihka
    Anonym (Inte en chans) skrev 2015-07-28 00:49:23 följande:
    Nu vände du dig inte till mig men: Att du skulle plocka zigenarnas bajs är en bra start. Det är en äcklig lögn.
    Jag har inte påstått att jag har plockat upp något bajs.
  • nihka
    nihka skrev 2015-07-28 00:56:39 följande:
    Jag har inte påstått att jag har plockat upp något bajs.
    Och när någon visade att de hade uppfattat det så förtydligade jag.
  • nihka
    Ego Lovers skrev 2015-07-28 00:58:29 följande:
    Jösses!
    Herregud!
    Jag tror jag dör!
    Hur är det med läsförståelsen?
    Jag frågar detsamma.
  • nihka
    Anonym (Inte en chans) skrev 2015-07-28 01:01:21 följande:

Nähä. Vad fan menar du då med detta inlägg? Som jag är ytterst tveksam om sanningshalten om.

Ja, den första raden är en kopia på ett tidigare inlägg där någon anonym person frågar och den andra raden är en kopia på mitt svar.

Tredje raden är ett senare förtydligande eftersom någon berömde mig för att ha plockat bajs - vilket jag inte har gjort.

Naturligtvis hjälper jag till att sanera. Det gör alla som betalar skatt.
  • nihka
    Anonym (Inte en chans) skrev 2015-07-28 01:06:14 följande:
    Man undrar ju stilla...! Minnet verkar det inte vara så förspänt med!
    Ja, det finns fler som är inne på din linje - att jag är senil. En riktigt "skicklig" debattör precis som du själv.
  • nihka
    Anonym (Inte en chans) skrev 2015-07-28 01:16:09 följande:

Helt plötsligt känner jag mig trollad av ett MästerTroll från Da InterNetz. Kan det vara så...? Kvällen har varit helt surrealistisk. Det har varit surrealismens Surrealism. Too UNreal, man.

Men nu går jag och lägger mig! Det är sent. *lyfter på hatten* God natt.

Förstår precis känslan:

http://www.familjeliv.se/forum/thread/75563788-sluta-snala-ge-pengar-till-tiggarna/1/nick/75572765

Du kanske har lust att transkribera?
  • nihka
    todo nada skrev 2015-07-28 01:29:53 följande:
    Dumheter.

Du hjälper inte till att sanera.

Du betalar in din kvot av skatt precis som vi andra vilket blir bland annat lön till den/de som sanerar. Varför tar du åt dig äran av andras jobb för att spä på dina argument?
    Nähä. Jag som trodde vi alla hjälpte till genom att vara med och betala. Ja, vilka dumheter.

• nihka
    Tom Araya skrev 2015-07-28 02:56:06 följande:
    Säg exakt vad du hjälper med....att de får pengar att leva på så de slipper åka till Sverige och tigga? Om inte, vad uppnår du då?
    Genom att uppmuntra till att de reser hit och lever i illegala campingläger och försörjer sig på tiggeri så stödjer du indirekt till de ökade kostnaderna för vårt samhälle.
    Jag tycker fler ska komma. Många fler. Romerna har levt i misär i hundratals år och i stort sett har INGET hänt förutom möjligen att det inte längre är tillåtet att jaga ner dem med hundar. Det finns inget som trycker på så bra som att de syns - oavsett om det är för att de väcker folks sympatier eller att man vill att de ska försvinna för att det av någon orsak känns jobbigt.

Man kan jobba på många plan samtidigt, men faktum kvarstår - för många romer finns inte någon bättre akut hjälp än att sätta sig utanför en affär med en kopp och tills det inte längre ser ut så fortsätter jag att också lägga pengar i koppar. Jag är också glatt med och sanerar både bildligt och bokstavligen både genom skattesedeln och med privata medel.

Svar på tråden Sluta snåla, ge pengar till tiggarna!