Anonym (brottslingar) skrev 2015-07-28 00:07:54 följande:
Ja, jag ger upp dina provokationer för idag, du har undvikit mina frågor i åtta upprepade inlägg och alla andra frågor jag har ställt på vägen som antyder att du producerar ogrundad skitsnack.
Du har även själv sagt att du inte svarar på frågor som skulle leda till att du får erkänna dina fel 
Är du genuin intreserad så blädrr du tillbaka och svarar på ställda frågor annars så vet vi att du bara är en ynka provokatör man egentligen inte bör ens bemöda med svar, då inte falla ner i din guldhamster, ignorans och lögner utan bara korrigera dina fel och ignorera ditt svar som aldrig bemöter inlägget du citerar.
over and out
Helt makalöst! Jag ber dig citera ETT faktafel som jag har producerat och jag får en massa gagg tillbaka om guldhamstrar och att jag skulle ha sagt att jag inte svarar på frågor som skulle leda till att jag får erkänna mina fel.
Hur ska jag kunna avgöra vilka av alla dina påståenden om vad jag ska ha sagt som du klassificerar som fakta och som därmed skulle kunna innehålla faktafel?
Du har minst sagt märkliga definitioner på ganska mycket och det råder inte direkt någon stingens i det du skriver. Kort sagt, jag fattar ungefär fuck all av det du säger.