Ivf falun hösten 2015
[quote=76359275][quote-nick]väntar2015 skrev 2016-02-20 17:47:27 följande:[/quote-nick]
Vecka 24+2 är vi i nu, kul hur det kan va olika fast vi satte in samma dag! :) fast det är väl antagligen inte det dem räknar på. Är du beräknad 7 juni?
Jag känner inte så mycket sparkar som jag skulle vilja men jag känner till och från iaf. Moderkakan sitter ju i framvägg och då var det visst vanligt att kunna känna midre. Tråkigt men skönt att ha en förklaring :)
Vi har köpt säng, skötbord, vagn o lite kläder. Vagnen hade vi tänkt beställa lite längre fram men så hade vi sån tur att vi såg en blocket annons från en leksaksaffär som rea ut exakt den vagn vi tittat på! Så då slog vi till :) vad har ni beställt för vagn och babyskydd?
Hur mår du annars och hur går det att vara hemma?jag har blivit beviljad graviditetspenning från 11 april :)
Jepp, 7 juni :)
Ska du få gå på ett till UL i v32? Ivf bebisar får tydligen göra det :)
Vi har beställt en bugaboo Buffalo och maxi cosi babyskydd. Idag har vi beställt säng och skötbord, det finns ju hur mkt som helst att köpa :)
Det går bra att vara hemma, passar på att gå på gravidyoga och simmar, sen blir det en hel del fika på stan :)
Skönt att du får gå hem i april, hur mår du annars? Gått upp något i vikt? Jag har börjat fått ont i ryggen och blir lätt andfådd, annars mår jag helt ok :)