• Sookie85

Ivf falun hösten 2015

Välkommen ninjajessica och lycka till med ruvningen :)

Väntar2015: lika besked som mig! Jag skulle trappa ner på kortisonet denna vecka men helt sluta med de andra pillerna och lutinuset, sa två gånger till sköterskan att jag hört att folk trappar ner på lutinuset men det skulle jag absolut inte göra... Får lita på henne då ;)

När ska du dit för dropp? Jag fick tid på onsdag och VUL + dropp den 29/10, känns lååååångt dit!

Kram!

• Sookie85

Kul att vi är så lika :)

Sköterskan sa att jag skulle ringa mvc efter VUL så det blir om några veckor...

Till mig sa hon att jag var i v 4 nu.... Seeeeeeegt!

Hur mår du? Ska/har du berättat för någon?

Jag mår bra men känner mig lite svullen och uppblåst om magen.

• Sookie85

Det kan nog stämma, enligt min app så jag i v 4+5 idag så jag kör vidare på det :)

• Sookie85

Bara en jobbarkompis som vet än så länge, blev så jobbigt sist då jag gick MA och de flesta omkring oss visste...

• Sookie85

Vad spännande ninjajessica :) ks ske blir tvillingar!

Låter som att du är gravid och jag hoppas det.

Ska du tjuvtesta eller vänta tills på fredag?

Idag är jag jätteöm i magen, kanske är tarmarna som flyttas för inne? Mår liiiiiite illa ibland om jag inte äter, men inget toabesök än.

• Sookie85

Lycka till med ruvningen :) du är på dag 0 nu :) när har du TD?

Sorry, skrev fel förut, ninajessica ska det stå :)

• Sookie85

Då har jag varit i Falun och fått dropp och tagit blodprov, de skulle ringa och meddela svaret i veckan.

Igår hade jag jätteont i magen, känns som att det inte kommer gå vägen denna gång heller....

Hur mår ni?

• Sookie85

Dom skulle kolla så alla hormoner är som dom ska.

Är lite mer hungrig hela tiden och mår lätt illa ibland, sen kissar jag också mer.

Lycka till på fredag :)

• Sookie85

Min mage är så svullen så en grabb på jobbet skrek rakt ut idag "du är ju gravid" (jobbar med ungdomar). Skyllde på många bullar haha!

Lycka till imorgon Ninajessica :)

Svar på tråden Ivf falun hösten 2015