• väntar2015

Ivf falun hösten 2015

Får för mig att jag oxå är svullen över magen, eller så har jag bara lagt på mig, haha ;) tröttheten håller i sig, men illamåendet har däremot lagt sig sen några dagar. Tuttarna har nog växt en eller två strlk och är ömma... :)

Vi har inte berättat för nån mer än mina tre närmsta vänner som varit med från början,, vi vill vänta iaf till efter VULet :) ni då?

Kram

• väntar2015

Syntes på dina ögon? Det var roligt... hur ser man det?

Å vad jobbigt med bruna flytningar ninajessica, även om det inte behöver betyda nå alls så kan det ju verkligen dra igång hjärnspökena! Hoppas dem håller sig borta nu.

Hur beter ni er i vardagen? Lever ni på som vanligt? Tränar, håller igång hemma osv? Själv är jag fortfarande väldigt nojig att göra för mkt eller något "dumt".

• väntar2015

Äntligen har vi varit på det efterlängtade VULet, och vi såg ett litet hjärta ticka! Vilken känsla, var så rädd att behöva gå därifrån tom och ledsen för att dem inte sett något. Ska verkligen försöka njuta nu ävrn om det är lättare sagt än gjort när oron kommer och tar över. Jobbar imorn men på fre blir det till att ringa MVC :)

Lycka till imorn Sookie!

• väntar2015

Tack! :)

Jag fick droppet igen och hon berättade att jag var i 8+3. Sen sa hon att om jag fick en blödning så kunde jag ringa dem eftersom tex kvinnokliniken har väldigt fullt upp, så det kändes väldigt skönt, man har ju ändå med tiden börjat känna sig lite hemma och trygg där.

Inget mer vul vad hon sa, nu var det bara att kontakta MVC :)

Ja äntligen! ska tänka på er imorn :)

• väntar2015

Grattis Sookie!! Visst var det fantastiskt! ? :) Åå ett till VUL! Hade jag oxå velat göra..

Kändes så bra igår, men idag är oron tillbaka.. men ska verkligen försöka slappna av nu! Hoppas du oxå kan det :)

• väntar2015

Antagligen.. verkligen svårt att slappna av.

Det har varit lugnt på den fronten nån vecka och då har man varit nervös för det, men idag börja det hugga igen! Konstigt... haha, då blir man ju nervös för det...! ;)

• väntar2015

Lycka till imorn ninajessica!

Nu har mitt illamående kommit tillbaka igen,, mysko hur kroppen beter sig. Men ändå skönt att ha en slags bekräftelse... :)

Vad skönt att få gå på VUL nästa vecka igen Sookie!

Själv har jag inte ens lyckats få tag i Mvc på hemmaplan och nu är jag bortrest till nästa vecka. Verkar bli ett sent inskrivnings samtal :)

• väntar2015

Välkomna alla nya och lycka till där ni är i resan :)

Ninajessica - vad spännande med två! Och ha det så härligt i London nu :)

• väntar2015

Hej!

Bra! Är nog tröttheten i kroppen som är värst.. orkar dock vara uppe längre på kvällarna.

Min molvärk försvann för några veckor sen... ömma bröst, mest morgon och kväll och illamående ibland på morgonen.

Skönt att ha varit på första mötet! Ringde dit idag och fick tid den 19e nov för inskrivning. Eftersom jag då skulle vara "rätt långt gånget" så valde hon att slå ihop dem två första besöken.

Fick du träffa nån bra på mvc?

Usch vad läskigt att ha så ont i magen :( visst var det nu i veckan du skulle in på nytt vul sookie? Eller var det nästa vecka?

Kram!

• väntar2015

Aa det var nästa vecka du ska dit. Måste kännas jätteskönt att ha ett till inplanerat så snart.

Jaha, sa barnmorskan på mvc det? Få se vad min säger då. Alla ultraljud mottages tacksamt! :)

Svar på tråden Ivf falun hösten 2015