• Sookie85

Ivf falun hösten 2015

Hej tjejer! V 13+5 idag. Var till Falun på vul för 2 veckor sedan, bokade på lasarettet för jag var så orolig. Fick se en bebis som sparka och sög på sina fingrar :) fick fyra bilder med oss hem!

Nu är jag verkligen inne i spökveckorna, ibland känner jag ingenting och blir såååå orolig. Har ni symptom? Jag har lite molvärk ibland och måste kissa varje natt och hungern såklart.

Väntar på tid för RUL i januari, får aldrig nån tid...

Vi tog också intrapilid, tre gånger denna gång och jag rekommenderar att göra det.

Någon som gått mage? Jag har gått en liten kula :)

Lycka till alla ruvare :)

• Sookie85

Jo, lite lugnare blev jag fast jag skulle vilja se den varje vecka :)

Skönt att det inte bara är mina symptom som minskat.

Jag har hört av mina vänner som har barn att kallelsen till RUL kommer ca 1 vecka innan det är dags... Segt!

Har du berättat för folk än? Mitt jobb vet om det och min chef vill skicka hem mig redan nu i dec. Väntar på svar från försäkringskassan om graviditetspenning, har ett riskfyllt arbete.

• Sookie85

Hoppas på plus för er allihopa.

Fick nyss svar från försäkringskassan och jag går hem med graviditetspenning fr.o.m. Nästa vecka, måste hitta på en hobby :)

• Sookie85

Välkommen Canada :)

Nu har jag gjort mitt sista arbetspass på jobbet för en lång tid framöver (hoppas jag).

Någon som har nå tips på vad jag ska göra ca 6 mån? :) har hund så långpromenader blir det iaf ;)

• Sookie85

Lycka till med ruvningen mamasniff :)

Åh, vad skönt att du fått tid väntar2015 :) jag har inte fått ngn tid än men det borde ju bli runt den 13/1 som dig. Ska du till Falun?

Hur mår ni annars tjejer? Jag mår bra, lite molvärk och trött på eftermiddagarna, nu är det nästan omöjligt att dölja kulan :)

• Sookie85

Grattis!!!!

Har fått tid för RUL 14/1, vill dit nu :)

Har du gått upp nått i vikt väntar2015?

• Sookie85

Jag har gått upp 5 kg, men åt inte så mkt kolhydrater innan jag blev gravid så gick typ upp 2 kg på en gång då jag började äta normalt :)

God jul på er alla preggon och ruvare :)

• Sookie85

Ja, nu äter jag allt igen :) men magen är fortfarande inte med... Såg idag att jag börjat få sånt där hormonstreck från naveln och ner, spännande haha!

Imorgon ska vi berätta för min sambos syskon och familjer, blir kul :) ska ni berätta för några kring jul?

• Sookie85

Är som ett litet streck från blygdbenet upp till naveln, syns bara i starkt ljusen så länge :)

Det gick bra och berätta, de såg kulan på lång väg sa de :)

Börjar må riktigt dåligt av alla kommentarer om magen, jag vet ju att man kommer gå upp i vikt men det känns jobbigt, speciellt när jag alltid varit smal och nu är både bredare och tyngre.... Jäkla hormoner! Tränar du nått väntar2015? Jag ska börja på yoga och spinning efter RUL.

Har ni haft en bra jul alla?

Svar på tråden Ivf falun hösten 2015