• hurtänktedunu

Någon som sätter igång i maj 2016?

Nu är jag kanske ute långt i förväg men jag känner att jag måste hitta fler. Jag gör min man galen. Jag är precis lika jobbig nu som jag var inför första barnet.

så nu undrar jag, är det någon mer som kommer sätta igång och försöka nästa år?
    Vi har ett barn nu som är 1 år så vårt första barn kommer vara 2 när vi sätter igång.

• Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?
  • Tussilago6
    MissJL skrev 2016-07-07 21:57:56 följande:

Alltså jag älskar appen Period tracker! Det blir så mycket enklare att hålla redan på allt... När jag har haft flytningar, hur många dagar mensen faktiskt var osv. Annars hinner jag alltid glömma vissa saker mellan cyklerna! Blir inte alls lika stressad av den som när jag tog äl tester... Rekommenderas!!

Jag har någon liknande, tycker också att det funkar förvånansvärt bra! Den räknar ut hur lång cykel man har i snitt och sånt, mycket bra!
  • FlikkanM

Går fick jag en ljus strimma blod när vi mös, precis lika som förra månaden så kan vara niddis eller sköra hinnor igen, hugger lite lätt i livmodern och humöret är superkast till och från. Håller tummarna för att det sitter nått där IOM att jag hade lika förra månaden och då troligtvis fick ett tidigt missfall. Hoppas det är nått som vill stanna om det är så ???? Är på ÄL +8 eller +6 tror jag

• Tussilago6
    FlikkanM skrev 2016-07-09 15:29:19 följande:

Går fick jag en ljus strimma blod när vi mös, precis lika som förra månaden så kan vara niddis eller sköra hinnor igen, hugger lite lätt i livmodern och humöret är superkast till och från. Håller tummarna för att det sitter nått där IOM att jag hade lika förra månaden och då troligtvis fick ett tidigt missfall. Hoppas det är nått som vill stanna om det är så ???? Är på ÄL +8 eller +6 tror jag

Åh låter ju lovande! Hoppas det går bättre denna månad!
  • stellanocte
    FlikkanM skrev 2016-07-09 15:29:19 följande:

Håller tummarna för er
  • stellanocte
    Hur går det för alla? Var i cykeln är ni? 

Själv är jag på BIM-3 men ett tidigt test visade negativt så vi går nog vidare mot ett tredje försök och BIM i augusti
  • Tussilago6
    stellanocte skrev 2016-07-10 09:07:37 följande:

Hur går det för alla? Var i cykeln är ni? Själv är jag på BIM-3 men ett tidigt test visade negativt så vi går nog vidare mot ett tredje försök och BIM i augusti

Jag är på ÄL+1 idag, denna månad funderade jag nästan på om vi skulle ta en månads paus för att det vart förändringar i jobbsituation och så, men vi bestämde att ödet får ha sin gång och istället har vi sexat som aldrig förr. Sen får vi se hur "ödet" vill ha det, haha.
  • FlikkanM

Nehepp nu fick jag brun/blod när jag torkade mig. Antingen har det med att ett ägg in fästa eller så kommer mensen alldeles förtidigt. Förra cykeln började med brunflytning i 3 dagar innan det sa pang och mensen drog igång vilket jag tolka som MF iom hur jag mått och hur mensen var.

Om den drar igån om 3 dagar så är den ca 4 dagar förtidig....

• Tussilago6
    FlikkanM skrev 2016-07-10 19:51:47 följande:

Är på ÄL +9 el 7 kan tilläggas tror jag iaf

Det kan ju vara nidblödning också, rätt tid för det. Hoppas! ????
  • FlikkanM
    Tussilago6 skrev 2016-07-11 09:20:39 följande:

Det kan ju vara nidblödning också, rätt tid för det. Hoppas! ????

Ja hoppas tänker jag gärna med den braiga känslan jag haft innan hahaha
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?