Beebii skrev 2015-12-05 23:22:20 följande:
Tack! Ja våra är ju "äldre" så inga problem (bara ett napp problem på 3 åringen fortfarande men det brukar ordna sig
sörjer dock lite att jag inte fick köra syskonvagn :-/ känner att 4 åring nog klarar sig utan. Åker knappt vagn nu.
Jag tänkte att det kändes närmare målet med nedräkning
nu känns det oändligt långt bort!
Längtar mig tokig och tung sjukt jobbig mens gör inte saken bättre.
Ja han hade liksom övertalat mig om att det räckte med barn så började sakta men säkert ställa in mig på det. Dock körde vi bara avbrutet och inga skydd så "risken" fanns ju. Jag kunde kört igen direkt efter nr 2 för tre år sen
Nä inte tänkt på förberedelser alls men något ska man väl göra! Järn folsyra och annat smått och gott. Nu vill ju mannen vara insatt med
Ska leta app nu
Ja men det är ju bra. Ja det där med napp är ju intressant. Våran har bara i bilen och sängen men kan tänka mig att det kommer bli svårt att sluta sen.
Ja men samtidigt rätt skönt att slippa då det ju kan vara lite svårt att att ta sig fram ibland med dom.
Nu blir ju vår ca 3 om det går som vi vill +/- några månader så frågan är om hon kommer åka vagn. Vi har ju en super viking nu så den går ju att göra om till syskonvagn.
Är det någon speciell vagn du hade tänkt att du ville testa?
Ja du har nog kanske rätt faktiskt. kanske ska hitta en nedräkning. säg till om du hittar någon bra. Kom på att jag hade faktiskt en sådan innan vi satte igång med förra. haha.
Ja men då förstår jag. men bra att han kom på andra tankar då. Min däremot är helt inställd på 3 barn men vi får väl se hur han känner när vi får en till. haha.
Ja risken finns ju alltid då. Vilket också kan vara lite spännande så länge man har möjlighet.
Ja men det är ju lika bra kanske. jag frågade min man om han ville äta vitaminer också men nej det gick inte riktigt hem faktiskt. haha.
jaja. jag börjar med folsyra i februari i alla fall tänkte jag. Så får han göra som han vill. ;)