• hurtänktedunu

Någon som sätter igång i maj 2016?

Nu är jag kanske ute långt i förväg men jag känner att jag måste hitta fler. Jag gör min man galen. Jag är precis lika jobbig nu som jag var inför första barnet.

så nu undrar jag, är det någon mer som kommer sätta igång och försöka nästa år?
    Vi har ett barn nu som är 1 år så vårt första barn kommer vara 2 när vi sätter igång.

• Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?
  • Tussilago6
    MissJL skrev 2016-05-23 06:15:40 följande:

Ska försöka hålla mig till på torsdag... Ingenting i bindan men känslan är att mensen kommer snart :( Fast än är det inte kört!

Hoppas att den håller sig borta! Jag kan inte hålla mig, köpte ett flerpack med stickor och kan omöjligt låta bli! Men det är ju egentligen fånigt, och sen blir man besviken när det inte visar nåt...
  • hurtänktedunu
    stellanocte skrev 2016-05-23 21:14:04 följande:

Nu har vi också beställt hem gravidtietstester och i morgon kör vi i gång. BIM 15:e juni

härligt. :D
    tänk att det faktiskt är juni nästa vecka. känns helt galet. nu går det snabbt. nästan för snabbt. denna veckan kommer gå i rasande fart då jag sitter med en tenta. Hoppas hela juni går så snabbt :D vill vet nu om det tagit sig eller inte.
  • MissJL

Är rätt säker att det är mensen som dykt upp lite för tidigt :( Men vad kan man begära av en kropp som varit "pausad" i 4 år... Bara att avvakta de närmaste dagarna o sen på't igen bara!

• lillagumman85

Idag har jag blivit ordentligt svullen i nedre delen av magen och haft lite värk nu som då hela dagen... kanske kanske vi lyckades träffa in rätt dagar. Eller kanske har jag äl just nu.. de senaste två eller tre dagarna har ju varit utan sex men ikväll är mannen piggare igen och lite sugen..

Äl bord ägt rum nu... men för säkerhets skull kör vi nog på idag med. Just nu känner jag att vi kanske skulle kört med äl-tester iaf då hade man kanske inte behövt undra och vela så här mycket.. hahaha

• Tussilago6

Bim -3, börjar må riktigt illa och känner mig allmänt gravid. Men negativt test. Hoppas på morgondagen!

• Tussilago6
    MissJL skrev 2016-05-23 22:01:31 följande:

Är rätt säker att det är mensen som dykt upp lite för tidigt :( Men vad kan man begära av en kropp som varit "pausad" i 4 år... Bara att avvakta de närmaste dagarna o sen på't igen bara!

Trist! Hoppas på bättre lycka nästa månad om det inte tog sig denna!
  • Hojjan
    Tussilago6 skrev 2016-05-24 08:14:31 följande:

Bim -3, börjar må riktigt illa och känner mig allmänt gravid. Men negativt test. Hoppas på morgondagen!

Kom igen nu Tussilago6! Håller tummarna för ett plus till i tråden!
  • hurtänktedunu

Haha min man hoppas på att mensen kommer denna månad han så att det blir en bebis närmare sommaren. Bra stöttning där????

• Hojjan
    hurtänktedunu skrev 2016-05-22 09:40:27 följande:

Jag har lite dålig koll. Men när brukar äl inträffa om man går på tecken. Är det när man har äl flytningar eller när man får så ont? Mina äl flytningar började typ onsdag kväll lite smått. Mer på torsdagen och en del på fredagen. Sedan fredag kväll fick jag så där ont i höger äggstock och sex gjorde ordentligt ont om han träffade fel så att säga och på lördag kväll var smärtan helt borta.

När tror ni då att ägglossningen var?

För mig så har det varit samma dag som de "slemmiga" flytningarna. Typ samma konsistens som när dottern är förkyld och kräks upp slem :-P Vilken dag det var, det vet bara du.

Håller tummarna för ett plus!
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?