• hurtänktedunu

Någon som sätter igång i maj 2016?

Nu är jag kanske ute långt i förväg men jag känner att jag måste hitta fler. Jag gör min man galen. Jag är precis lika jobbig nu som jag var inför första barnet.

så nu undrar jag, är det någon mer som kommer sätta igång och försöka nästa år?
    Vi har ett barn nu som är 1 år så vårt första barn kommer vara 2 när vi sätter igång.

• Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?
  • hurtänktedunu
    stellanocte skrev 2016-05-28 18:54:35 följande:

Grattis till alla er som har plussat

Jag har så dubbla känslor kring detta så jag vet knappt in eller ut. Jag är jätteorolig att det ska ta lång tid för oss att bli gravida samtidigt som jag hoppas att det ska dröja någon månad innan det tar sig. Vi får se helt enkelt. Nu gör vi det vi kan göra för att påverka och resten är inte upp till oss. På sätt och vis känns det skönt.

haha du det hade kunna vart jag som skrev det där. Jag och min man är också kluvna och det är ju det att vi vill börja men att det får gärna ta lite tid. Ju närmare sommaren desto bättre. Men så länge det tar sig så är det så klart välkommet när som.
    Vi får helt enkelt se.
  • mrsbygg

här har jag illamående från helvete på mornarna och jätte ömma tuttar! BIM om ca 4 dagar...hua..
    denna jäkla väntan!

• hurtänktedunu

Ja men då är det säkert något. Jag vet inte vad jag ska tro. Har haft som mensvärk typ ont i magen. Höfterna och ryggen sedan flera dagar. Har bim på fredag alltså om 5 dagar. Känns som det rinner till i brösten ibland och idag har jag vart sjukt illamående men det kan jag vara ändå.

Drömmer galet mycket. Brukar jag inte göra. Men ja vi får väl se. Självklart kul om det går men ju närmare sommaren desto bättre helt klart.

• mrsbygg

vet inte om jag ska göra ett smyg test idag, säkert alldeles för tidigt. och skulle d visa neg sådär jag vänta tills efter BIM! vore ju kul å få ett plus i morsdags present ;)

• hurtänktedunu

Haha ja det vore ju det. Men tveksamt om det visar om det inte är morgon urin tänker jag. Är lite sugen på att testa också men har tänkt att hålla mig till minst onsdag. Har inte tänkt att analysera symtom men eftersom jag konstant har den brännande känslan i hela bäckenet är det svårt att ignorera faktiskt. Och känslan av att det är något kan jag inte göra mig av med.

Men man får väl se helt enkelt.

• Monsan
    mrsbygg skrev 2016-05-29 12:58:18 följande:

vet inte om jag ska göra ett smyg test idag, säkert alldeles för tidigt. och skulle d visa neg sådär jag vänta tills efter BIM! vore ju kul å få ett plus i morsdags present ;)

Jag plussade på bim-4 den här tiden på dagen.. dock väldigt svagt så skulle du testa negativt kan det bero på att det är för tidigt bara..
  • mrsbygg

tog ett test nyss, anar en skugga, kan va en synvilla oxå haha
    men kan inte få med den på bild. så nu väntar jag tills BIM!

• Monsan
    mrsbygg skrev 2016-05-29 19:37:25 följande:

tog ett test nyss, anar en skugga, kan va en synvilla oxå haha

men kan inte få med den på bild. så nu väntar jag tills BIM!

Jag håller tummarna på ett plus så du får göra oss sällskap i bf feb tråden.. :)
  • mrsbygg
    Monsan skrev 2016-05-29 19:48:25 följande:
    Jag håller tummarna på ett plus så du får göra oss sällskap i bf feb tråden.. :)
    åh, ja det vore ju fantastiskt!
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?