• hurtänktedunu

Någon som sätter igång i maj 2016?

Nu är jag kanske ute långt i förväg men jag känner att jag måste hitta fler. Jag gör min man galen. Jag är precis lika jobbig nu som jag var inför första barnet.

så nu undrar jag, är det någon mer som kommer sätta igång och försöka nästa år?
    Vi har ett barn nu som är 1 år så vårt första barn kommer vara 2 när vi sätter igång.

• Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?
  • hurtänktedunu
    mrsbygg skrev 2016-05-30 12:03:47 följande:

såhär ser mitt ut..anar en skugga som sagt men väntar någon dag till..är nu på BIM -3-5...

Ser ju ut som mitt. Roligt att vi är på lika. När skulle ditt bf bli?
  • hurtänktedunu
    lillagumman85 skrev 2016-05-30 11:54:55 följande:

Vet inte a jag ska säga hur det går för mig..

Känns dystert på något sätt... Inte så jättemycket symtom alls.

Lite ömma bröst ibland.. som mensvärk ibland (men inte så mycket)

Men sen är jag otroligt svullen om magen och det var verkligen det första tecknet när jag väntade sonen. Kommer ihåg hur jag såg mig i spegeln och tänkte "Gud, jag brukar inte se ut så här... kan ju inte ens hålla in magen" och det är samma nu. Då plussade jag på BIM +8 och med min dotter plussade jag inte fören på BIM +13. Testet igår var negativt men har BIM imorgon eller på onsdag. Så än så länge lever hoppet.

GRATTIS TILL ALLA NI SOM PLUSSAT!!!!

Hoppet lever än. Det låter ju ändå bra tycker jag.
  • mrsbygg
    hurtänktedunu skrev 2016-05-30 12:27:03 följande:
    Ser ju ut som mitt. Roligt att vi är på lika. När skulle ditt bf bli?
    beror på när ÄL va..men mellan 10-13 feb! men..tänker inte ropa hej än haha..
  • mrsbygg

mörka ner bilden och då synns d tydligare. visa karln å han visste inte. tyckte bara ja skulle vänta med nytt test tills en vecka efter BIM ???? hur ska man kunna vänta så länge? haha

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Tom 080718
  • hurtänktedunu
    mrsbygg skrev 2016-05-30 14:36:34 följande:

mörka ner bilden och då synns d tydligare. visa karln å han visste inte. tyckte bara ja skulle vänta med nytt test tills en vecka efter BIM ???? hur ska man kunna vänta så länge? haha

Låter som något min karl skulle kunna säga. Äsch det räcker ju om man kollar på bim. Senast liksom.

Jag ska precis kolla igen. Har inte kissat sedan kl 09 så ca 9 timmar nu. Testen jag beställde kom idag. Så nu kan jag Testa hur mycket jag vill. Köpte två digitala idag. Ska testa dom närmare bim
  • Tussilago6

Grattis till era plus!!

Här vet jag inte vad som händer, min mens varade i knappt två dagar och var jättekonstig. Typ missfärgad, som avslag typ... Nu är den iaf slut igen och det är väl bara att räkna ner till äl. Men känner mig deppig, kände mig så himla gravid, nu känner jag mig lurad av kroppen. Nu kan man ju aldrig tro på nåt symtom igen. Jag hade nog lite för höga förväntningar, det har alltid gått på första försöket förut så jag kanske räknade med att det skulle gå jättelätt igen. Men jag är ju äldre nu...

• hurtänktedunu
    Tussilago6 skrev 2016-05-30 18:10:30 följande:

Grattis till era plus!!

Här vet jag inte vad som händer, min mens varade i knappt två dagar och var jättekonstig. Typ missfärgad, som avslag typ... Nu är den iaf slut igen och det är väl bara att räkna ner till äl. Men känner mig deppig, kände mig så himla gravid, nu känner jag mig lurad av kroppen. Nu kan man ju aldrig tro på nåt symtom igen. Jag hade nog lite för höga förväntningar, det har alltid gått på första försöket förut så jag kanske räknade med att det skulle gå jättelätt igen. Men jag är ju äldre nu...

Ja men någon gång så kan det ju skilja. Det kommer säkert inom en snar framtid. Har det vart så lätt förut lär det ju ändå hända snart ändå.jag tror på dig
  • hurtänktedunu

Tog 2 till nu efter 9 timmar. Tjurblåsan. Tycker det syns mer på det undre nu. På det övre var det svårt att få det på bild. Men det syns mer nu på det än på bim-2 med dottern. Sa till och med min man.

Så idag bim -4 blev det plus då.

• mrsbygg
    hurtänktedunu skrev 2016-05-30 18:39:57 följande:

Tog 2 till nu efter 9 timmar. Tjurblåsan. Tycker det syns mer på det undre nu. På det övre var det svårt att få det på bild. Men det syns mer nu på det än på bim-2 med dottern. Sa till och med min man.

Så idag bim -4 blev det plus då.

åh va roligt! Grattis till er!

Jag får hålla mig tills på torsdag :/
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?