BF maj 2016
Hej!
Är det okej om man hoppar in här såhär sent? Jag är i vecka 11+1 idag men med ett par MA i bagaget har jag hållit mig lite när det kommer till familjeliv. Men två ultraljud och tydliga hjärtljud med dopplern så nu vågar jag nog
Hej!
Är det okej om man hoppar in här såhär sent? Jag är i vecka 11+1 idag men med ett par MA i bagaget har jag hållit mig lite när det kommer till familjeliv. Men två ultraljud och tydliga hjärtljud med dopplern så nu vågar jag nog
Grattis och välkommen :)
Från vilken vecka är nedersta bilden ifrån?
Ok tack. Gjorde ett VUL i v9 och man såg så mycket merpå skärmen samt större fostret som jag fick se än en väns bild jag fick se i samma vecka. Så därför jag funderade på om jag är längre gången, då de aldrig mätte fick inte heller någon bild.
Grattis! och Välkommen!
så mysigt att få se bebis! :)
Frågade också men hon svar typ att det gjorde hon in då syftet va att titta så det inte var flera. Tyckte det såg lite större ut men vet inte..
Jo precis.. Har också tänkt på det så svårt att säga. Tror jag funderar för två veckor innan jag plusade så fick jag två dagar av sånt extremt illamående så jag i princip bara var sängliggande plus att jag tycker att jag känner rörelse ibland redan. Med första kände jag ingenting förens i v18 :p men lär väll vänta till slutet på december innan jag får svar. Så får vi se om jag blir flyttad eller ej. Med sonen blev jag flyttad från att innan RUL varit beräknad till 31 dec för att efter vara beräknad till 21 januari.
Hej och välkommen! Vilken doppler använder du? Jag fick hem min angelsound doppler idag så jag har lyssnat på Fröets hjärtljud <3 Så mysigt, var lite trixande innan jag hittade dem men tillslut så. Nu funderar jag lite på hur ofta man kan lyssna
Åh!! På kommentaren över (där det är citerat) ser jag bilderna!! Ser jättegullig ut!!
Var till bm idag hon frågade om vi skulle tjuvlyssna, hörde dock inget men hon sa hon hörde något som rörde sig så hoppas det stämmer och hon inte bara sa så. Men men vet ju att jag lika gärna kan vara v 11 (är i 13+4 nu enligt sista mens men hade två dagars lite lite blod nästan två veckor efter).
Längtar som en tok till rul
En liten varning till er som använder ultraljud hemma - oklart vilka risker det innebär för fostret:
m.gp.se/nyheter/goteborg/1.2310863-gravida-varnas-for-egna-ultraljud&utm_medium=organic&utm_campaign=redirect
Åh så härligt att få se <3
Är det någon mer som har sitt första ultraljud den 28/12? :)
Jag har mitt Rul 21/12 jag, har redan varit på privat tidigt ul men är lite nervöst ändå... Eller snarare spännande! Kul att se hur mkt bebis växt och om man får/vill veta kön etc.. Kommer vara i vecka 20 då (19+3), har ni också fått så "sent"?