BF maj 2016
Tror ni att jag kan få ett Vul men tanke på mf för fyra månader sen och är under utredning för hjärtproblem? Sen har jag HMS(bindvävnadssjukdom) och ska köra actionrun den 19 sep.. Skulle vara sååå skönt å veta att allt ser bra ut. :)
Tror ni att jag kan få ett Vul men tanke på mf för fyra månader sen och är under utredning för hjärtproblem? Sen har jag HMS(bindvävnadssjukdom) och ska köra actionrun den 19 sep.. Skulle vara sååå skönt å veta att allt ser bra ut. :)
Någon mer än jag som börjar känna av fogarna redan? :-/
Gör ont i högersida, är de normalt?
Känns lite molande, gör extra ont om ja gör något ansträngande tex rastar hunden,dammsugar osv.
Va kan de bero, äre missfall på gång?
Vi kommer försöka få veta könet. Det har vi gjort med de andra tre :) jag tycker att det känns mer personligt och verkligt att veta vem man väntar på. Våra barn har alla fått sina namn redan direkt efter UL.
Har ni funderat på namn? Jag har mina klara redan :) (jag är ett planering och kontrollfreak)
Fick tid för tidigt UL den 18/9. Är ju en heeeeeel evighet tills dess. :) Kommer då vara i 7+2 och har gjort IVF så det är därför jag får tidigt UL.
Jag tycker de här tidiga veckorna går så fruktansvärt långsamt. Man mår illa, vill sova massvis, är trött, humörsvängningar. Och så går man bara och väntar på att komma förbi vecka 12, göra rutinultraljud och få en fin mage. Lever inte direkt i nuet just nu...