BF maj 2016
Grattis!!! Många som fått nu. Hur många är vi kvar som fortfarande väntar?
Grattis!!! Många som fått nu. Hur många är vi kvar som fortfarande väntar?
Hej alla! Har varit tyst här inne, men har bf 17 maj, dock bestämde sig vår tös för att komma ut den 11 istället, och glada för det är vi...
Och jag som hade inställningen att jag minsann inte ska amma, gör inget annat nu. Sååå mysigt.
Hann dock inte med annat än lustgas oxh vart chockad över smärtan där på slutet då jag varit inställd på epidural ... har en son född 06 så mindes inte riktigt HUR ont det gör där innan man får trycka på själv... men nu är det gjort och allt gick jättebra. Sambons första och det är oerhört fint att se sin 2 meter, 130 kgs karl med vår lilla 3052 grams Stella i famnen.. helt fantastiskt ????
Gick in i v39 igår.. Nu börjar jag bli måttligt trött på denna graviditeten asså!! Nu gör det mest bara ont, får va nöjd om ja får en timmes sammanhängande sömn på natten, svullen, noll i stubin och svårt att äta.. Livet leker.. Not.. Komsi Komsi bebis!
Inatt kom vår "lilla" tjej 52cm 4kg till världen bf +9 dagar. Det gick ungefär lika fort som med storasyster från 3cm till att hon var ute ca 2h 45min. För min del räckte det med lustgas.
Nu ska vi sova lite. Lycka till ni som har det framför er.
Imorse valde vår lilla prins att komma ut. BF+3. Vi mår bra allihopa men tävlar nog om vem som är tröttast just nu haha!
Bf om 9 dagar.. Va på mvc idag, bebis e helt fixerad äntligen! Måste väl betyda att det snart e på g?? Omföderska!
Ja men de kan de väl göra?? Har några kompisar som är omföderskor och då deras fixerade sig tog se 1-3 dagar så var de ute!! Hoppas de är så för dig!Vad tråkigt... Om inte min kommit ut på tisdag ska jag be bm kolla för då har jag nästa koll. Hur var tappen då? Trodde hon du skulle få vänta länge till?
Har fixerade bebisen sig för minst 3 veckor sedan. 41+6 idag. Ska under morgonen boka tid för igångsättning till lördag. Dvs. ingen bebis på G. Så det där med när det drar igång efter fixering är nog väldigt individuellt.
Här är det "mensvärk" och mycket sammandragningar.. Kan varken sitta eller ligga och en väldigt aktiv bebis.. Allmän oro i kroppen.. Gråter för ingenting.. Mm mm
Såå trött på detta nu...
Omföderska. +10 med första barnet, +14 idag. Ja, det är lite smått drygt. Men så länge allt går bra till slut, så är jag glad.