Inlägg från: TriciaN |Visa alla inlägg
  • TriciaN

BF maj 2016

SJLN skrev 2016-05-18 13:46:33 följande:

Mitt sf-mått låg på 37 förra veckan, (v 37+5) så mitt ligger högt men håller sig på sin kurva

Var till barnmorskan på ett extra besök idag för att kolla blodtryck och protein i urinet då blodtrycket var högre än vanligt förra veckan och jag ser lite stjärnor ibland, men idag var blodtrycket nere på 110/80 igen och inget protein i urinet. Så skönt, var nästan lite orolig där ett tag att jag inte skulle få jobba mina sista tre dagar ^^

En kompis till mig är i v34+0 och har 41 i SF. Därför jag va tvungen att fråga. Inte hört så stora siffror mer än verkligen på slutet innan :)
  • TriciaN

Här är fortfarande lugnt. BM kolla idag om jag öppnat mig något, men Nix. Alla förvärkar helt i onödan..

• TriciaN
    hundenhubbe skrev 2016-05-19 11:53:37 följande:
    Ja men de kan de väl göra?? Har några kompisar som är omföderskor och då deras fixerade sig tog se 1-3 dagar så var de ute!! Hoppas de är så för dig!
    TriciaN skrev 2016-05-19 11:15:38 följande:

Här är fortfarande lugnt. BM kolla idag om jag öppnat mig något, men Nix. Alla förvärkar helt i onödan..

Vad tråkigt... Om inte min kommit ut på tisdag ska jag be bm kolla för då har jag nästa koll. Hur var tappen då? Trodde hon du skulle få vänta länge till?
    Hon sa bara att det inte behöver betyda något det kan säga pang bom så händer det ändå.
  • TriciaN

Här är väldigt tyst idag, håller tummen för att de flesta ligger och föder ;)

• TriciaN
    hundenhubbe skrev 2016-05-20 09:04:13 följande:

Och där kom definitivt mer av slemproppen! Vet inte hur stor den ska va? Men de var typ stor som en tia och sen massa gulaktiga flytningar i samband med detta. Måste väl ha varit den???

Du kan räkna med att de kommer mera :)
  • TriciaN

Vart ute och gått 5km idag, allt för att de ska komma igång. Har bara resulterat i svår foglossning än så länge.. Sååå tråkigt.

• TriciaN
    josselitoo skrev 2016-05-22 05:08:55 följande:

Vaknade av värkar för 45 min sen ????. Hoppas det håller i sig (just nu känner jag att varför önskar man sig sån smärta haha) 7-8min emellan dem. Får väl se. Håller tummarna iallafall

Har de fortsatt?? Sååå roligt!!! Lycka till :)
Svar på tråden BF maj 2016