Inlägg från: TriciaN |Visa alla inlägg
  • TriciaN

BF maj 2016

HonanHöna skrev 2016-06-03 09:11:26 följande:
    Inte ett skit :( du då!?
    Lite mer slemmis har kommit snnars är det helt dött lopp här
  • TriciaN
    HonanHöna skrev 2016-06-03 09:30:55 följande:
    Skönt det iallafall.. Ja kan nog lika bra ställa in mig på att bli igångsatt på söndag den 12e känns se som.. Fy va bitter ja börjar bli nu..
    Ser ändå heller inget ljus. Så jag ställer mig också in på igång sättning den 13e
  • TriciaN
    HonanHöna skrev 2016-06-03 09:38:47 följande:
    Haha mm. Börjar bra.. Det räckte inte att hela graviditeten vart skit liksom..
    Håller med ;) jag är mega bitter idag. Alla runt mig föder. Gaaaah!
  • TriciaN
    HonanHöna skrev 2016-06-03 09:44:46 följande:
    Ja vi har rätt att vara bittra ;) va sägs om att bara dra täcket över huvudet och ligga där till ungen ska ut?;)
    Jag är sååå uttråkad och tycker att dagarna går sååååå långsamt :/
  • TriciaN
    HonanHöna skrev 2016-06-03 10:25:19 följande:
    Ja håller me dig.. Det suger!! Du har inte heller någon hobby o sysselsätta dig me?
    Nä. Jag älskar ju röra på mig och träna, men med denna foglossningen kommer man ju 200m sen är man slutkörd.. Önskar jag hade kunnat va duktig på att sy eller någonting :)

Nu har alla mina vänner ploppat som va beräknade i Maj, blir man själv stressad? Fattas bara att de som är beräknade i juni ploppar före en själv
  • TriciaN
    HonanHöna skrev 2016-06-03 22:38:14 följande:

Äntligen värkar med styrka i!! Hoppas verkligen att det håller i sig nu..

HEJJA HEJJA :)
  • TriciaN
    HonanHöna skrev 2016-06-03 23:11:45 följande:

Hoppas verkligen.. Men de varierar väldigt i tiden mellan. 6-18 minuter.. Ska man ställa dig på croissantern en stund kanske? Hihi

Hur har de gått för dig :)
  • TriciaN
    jag_1987 skrev 2016-06-04 09:33:08 följande:

Har haft värkar sen halv ett i går natt så hoppas nåt är på.. Dom va väldigt regelbunda i början sen glesade dom ut sig och nu kommer dom då och då.. Blir inte klock! Ringt förlossningen hon bad mig ta ett bad och vila så skulle dom bli kraftigare... Så nu ska ja göra det!

Hur har de gått för dig :)?
Svar på tråden BF maj 2016