BF maj 2016
Testade sånt bälten med storasyster (då gjorde ryggen ont) men det hjälpte inte. Nu är det mellan benen det gör ont så har svårt att tro att ett bälte ska hjälpa denna gång.
Men måste kanske endå prata med bm.
Ni som fått beviljat GP och jobbar inom barnomsorgen vad skrev ni att ni hade för arbetsuppgifter och era fysiska belastningar?
67,5% gjord av graviditeten. Heja
Denna gång är dock allt mycket jobbigare och jobbet är verkligen ansträngande, men åandrasidan kunde jag sist bara lägga mig och vila efter jobbet.. Inte fullt lika lätt med en 15månaders om vi säger så.
Hur står det till med alla?
Sjölv fick jag höra att det såg bra ut idag och att jag fick lov att vara gravid ett tag till. Tack liksom ;) -stand in bm, dvs inte ordinarie men en lättsam typ som är bm men numera mest jobbar som sjuksköterska (eller vad säger man om en karl? Sjukskötare?)
Måste erkänna att jag bara tar in ord som bra eller dåligt på kollerna. Blodtrycket är nya siffror varje gång så jag fattar inte hur man mäter? -tur att jag inte är inom vården...
Ja tröttheten kommer allt mer här också men ska försöka härda ut mer. Tänkta jobba till 15/4 men just nu känner jag mig väldigt osäker på om jag klarar det.
Någon mer än jag som fått GP och blir hemma sista 60 dagarna?
Var bor ni och när är ni beräknade?
Har ni mycket sammandragningar?
Det har börjat bli jobbigt att sitta i soffan och se på tv om kvällarna.. Ingen position är bekväm. Sjukt irriterande
Så att ära choklad är hälsosamt? På riktigt alltså? Kanske skulle ha ätit upp den jag fann i skåpet igår (är egentligen inte så mycket för mörk choklad men kan offra mig. Hehe)
Vad är det för "test" man kan göra?
Jag är ganska säker på att det är en pojke denna gång. Alla andra verkar tro en till tjej.
Hehe hur vet man om magen är hög eller låg?
I övrigt så verkar svaren osäkra, en del blir flicka och en del blir pojke.. Får vän en hen jag då.. Ska ju va populärt har jag hört ;)