IVF oktober 2015
Oh vad roligt <3
Samma med min bild från förra veckan, väldigt dålig, men man såg ju bra på skärmen och alla rörelser, och det kände jag var det viktiga :)
8 dagar tills kub, vill att det blir onsdag nu hehe!
Oh vad roligt <3
Samma med min bild från förra veckan, väldigt dålig, men man såg ju bra på skärmen och alla rörelser, och det kände jag var det viktiga :)
8 dagar tills kub, vill att det blir onsdag nu hehe!
Jag tycker jag känner av värk i livmodern, ibland gör det galet ont!
Ja här med, men utanför magen :)
Nja jag tror inte det :P
Vill med känna rörelser, vi bokar rul imorgon ska bli så spännande :) Vi kommer ta reda på kön denna gången och hoppas det är en tjej som jag tror det är :)
Jag känner mig osäker ibland även om jag fick se bebis i måndes. Har mkt i skolan och inför jul så det tar bort lite iaf.
Hoppas på en av varje så vill väldigt gärna ha en lillasyster men skulle det bli en kille till så blir jag glad ändå :)
Gjorde mitt vul idag är i v 9+2, allt såg toppen ut så härligt
Varför :(? Är det för vi vart med om MA? usch den oron .....
Hej pratade med min bm i telefon, hon ville byta inskrivningstid till den 28/12 och det passar mig bättre. Fast får vänta lite längre på at boka rul men men.
Började känna illning igår vid blygdbenet och ont i höfterna när jag korsade benen när jag skulle sova, är det redan foglossning på g? Känns lite tråkigt om det ska börja så tidigt :/
Jag mitten på januari !
Pratade om bf datum idag, hon tror tom vi går emot v 14. ? Fattar ingenting, men v 13 är jag i idag enl min läkare. Mejlade Fertilitetskliniken nu och fråga hur dem räknar !