• totoo

IVF oktober 2015

Hej!

Vi var på vårt första besök på Carlanderska igår efter utredning och remiss. Vi ska påbörja IVF, det korta protokollet, under nästa mens (början av oktober). 

Jag känner nu, egentligen under hela tiden, att jag behöver prata av mig, men jag har inte riktigt vetat om vad.
    Så jag tänkte att någon som är på samma plats som jag kanske vill följas åt? 

• Svar på tråden IVF oktober 2015
  • MålaMittHjärta
    skatten12 skrev 2015-12-06 20:17:07 följande:

Nej vi får två ul. :) underbar läkare ! Fixk vi förra gången med. Hoppas allt är bra :(

Jag får lutinus för att öka chansen trots ostim

Får ni andra ul på kliniken eller mvc ?

Får ul på mvc på måndag hoppas allt ser bra ut ned räkan :)
    18/3- 2012 dagen då mitt liv förändrades
  • Zamira

Jag bokade ett privat ul på onsdag, har kub om 16 dagar, men hade lite brunaktiga flytningar i helgen (kan vara så enkelt att det är pga att vi haft sex) så känner att jag vill stilla min oro och se så att allt ser bra ut.
    Får dock åka 20 mil enkel väg, men det är den lilla värd!

• MålaMittHjärta
    skatten12 skrev 2015-12-07 11:10:42 följande:

Kliniken :)

Så nervös nu :O

Men ljuvligt att se den lilla :)
  • MålaMittHjärta
    Zamira skrev 2015-12-07 11:30:41 följande:

Jag bokade ett privat ul på onsdag, har kub om 16 dagar, men hade lite brunaktiga flytningar i helgen (kan vara så enkelt att det är pga att vi haft sex) så känner att jag vill stilla min oro och se så att allt ser bra ut.

Får dock åka 20 mil enkel väg, men det är den lilla värd!

Har hört om flera som fått små blödningar efter sex, får själv panik de gångerna jag har fått små blödningar.

Lycka till på onsdag :)
  • Zamira
    MålaMittHjärta skrev 2015-12-07 12:34:17 följande:
    Har hört om flera som fått små blödningar efter sex, får själv panik de gångerna jag har fått små blödningar.

Lycka till på onsdag :)

Ja jag också, så jag känner mig inte orolig egentligen, men man blir ju ändå lite nojig och det stressar en ju i onödan :)

Tack så mycket! :)

• Zamira
    skatten12 skrev 2015-12-07 11:10:42 följande:

Kliniken :)
    Så nervös nu :O

Hur var det med den lilla idag då, växt mycket sen sist?? :)
  • skatten12

Allt var bra :) framflyttad så bf i mitten av juni ! V 11+4 idag sparkade och vände sig :) så härligt !! Ska dra ner på progesteron nu! En gång om dagen nu!

Svar på tråden IVF oktober 2015