• totoo

IVF oktober 2015

Hej!

Vi var på vårt första besök på Carlanderska igår efter utredning och remiss. Vi ska påbörja IVF, det korta protokollet, under nästa mens (början av oktober). 

Jag känner nu, egentligen under hela tiden, att jag behöver prata av mig, men jag har inte riktigt vetat om vad.
    Så jag tänkte att någon som är på samma plats som jag kanske vill följas åt? 

• Svar på tråden IVF oktober 2015
  • MålaMittHjärta
    skatten12 skrev 2015-12-16 13:43:19 följande:

Ja här med, men utanför magen :)

Haha ja precis :P
    18/3- 2012 dagen då mitt liv förändrades
  • skatten12

Skrev knasigt ;) mensr om ni känner att livmodern kommit upp ur bäckenet ;) ? Jag kan känna ibland när ja ex är kissnödig :)
    Längtar så efter rörelser !!! Å rul :) så man vet vem som Bor därinne , ska kika denna gången :)

• MålaMittHjärta

Nja jag tror inte det :P

Vill med känna rörelser, vi bokar rul imorgon ska bli så spännande :) Vi kommer ta reda på kön denna gången och hoppas det är en tjej som jag tror det är :)

• skatten12

Vi ska med få tid i mon. Jag orolig denna gången med, framtill man känner dem.. Även fast jag sett bebisen v 11 så är jag ändå rädd... Vet inte varför :/ så trist att inte Kunna slappna av helt ! Kan ni det ? V 13 i morgon, så går fort. Tycker jag börjar få lite mage. Är mkt tarmar säkert med, men är Lixom hård nertill :) så mysigt. Ska be bm att känna på magen så jag får svar :) tror den är nån / några cm nedanför naveln .

Tror med tjej här, men mår ändå bättre denna gången än förra. Så kanske blir en lillebror.
    Min man skulle gärna vilja ha en liten gosse :). Det jade vart mysigt med en av varje. Men tror på töser

• MålaMittHjärta

Jag känner mig osäker ibland även om jag fick se bebis i måndes. Har mkt i skolan och inför jul så det tar bort lite iaf.

Hoppas på en av varje så vill väldigt gärna ha en lillasyster men skulle det bli en kille till så blir jag glad ändå :)

Svar på tråden IVF oktober 2015