FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!
Igår så pratade vi ut. Sa precis vad ja kände och tycktr om allt som varit i helgen. Såg på honom att han skämdes masssor. Bad om ursäkt och sa att de aldrig skulle upprepas igen. Sa även att just nu är min tillit väldigt lågt och han har mycket att bevisa framöver. Krävde oxå att ett faderskapstest ska göra enbart för att ha på papper om han skulle säga nå annat. Idag har han varit väldigt kärleksfull och omtänksam.
Är fortfarande väldigt sårad över hans beteende om kommer ta ett tag innan ja kan förlåta han helt.
Hela denna helg har varit asjobbig. Redan lördags fick ja värk under magen och sen haft väldigt mycje mensvärk och tryck neråt. Idag på jobbet har de känts som bebis ska komma ut genom rumpan. Nu när ja duscha kände ja bara lite lätt å då han ja få in 2 fingrar i tappen och känner vad ja tror är huvudet men även som en hinna typ som buktar ut. Betyder de att tappen har utplånats å öppen? Går in i v.35 i morgon.
Jag har ingen aning om jag känner tappen eller inte, så ovetande är jag, men jag känner huvudet, känner nog det på utsidan av livmoderväggen. Men huvudet är långt nede i alla fall.
Det är tredje dagen på rad som jag har suttit med en glassbox och ätit direkt ur den när jag sett på tv. Hmmm....bådar inte gott det här. Måste se hur mycket jag har gått upp i vikt imorgon, nyfiken. Får fortfarande på mig några byxor som jag hade i starten vilket får mig att må bra. Första gången på alla mina 4 grav, som jag har hållt mig ganska bra i formen TROTS problem med att röra mig. Får hoppas att det går fort att komma iform igen.