• Bibi84

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

Tar hallonbladskapslar :) 3-4 om dagen, kan tydligen ta 6.

På onsdag ska jag på ul, dom erbjuder det i v. 32-33. Spännande att se om det fortfarande är en tjej.

Har inte packat väska, men blir väl lite kläder och nessesären med smink osv.

• Bibi84
    Niyoh81 skrev 2016-05-02 23:23:16 följande:

Tul idag. Så härligt att se lill prinsen igen. Sist låg han på -15,6 % och nu låg han på -16.8 % men han följer sin kurva. Vikt mässigt uppskattades han till 1.3 kg..snittvikten ligger på 1.7 kg. Liten men naggande God <3 sen fick vi se han söta lilla puss mun :)

Vilken vecka är du i nu. Ska på ul imorgon själv. :)

Hallonbladskapslar fungerar som teet. Inget farligt att gå på, gör att förlossningen ska bli lättare och att man ska blöda mindre. Om det stämmer får vi se, första gången jag tar något sånt. :)

Tycker om s-Max, men en caravelle hade varit det bästa. Vi måste nog ha takbox när vi reser långt, har au-pair som blir med oss ibland och då blir alla sätena upptagna. :)
  • Bibi84
    Zoey83 skrev 2016-05-03 12:26:00 följande:

Hur är era magar?? Min har vart helt kass idag, sprungit på toa en massa...har inget minne av att ha haft så här förut. Det värsta är att det ska komma en och fixa färdigt vår toa idag och eftersom jag inte har nån aning om när så måste jag gå upp på toa hela tiden (bläää för trappor). 38+3 idag och natten har vart hemsk! Så mycket sammandragningar under hela!! natten som stört nattsömnen, inte haft en sådan natt förr, hoppas kommande natt blir av bättre slag. Nu ska jag rensa några lådor, sambon har snällt ställt dem så att jag kan sitta i soffan och rensa dem.

HELT säkert tömningsdagen, det har jag haft på två av mina grav. förlossningen startade några dagar efter för mig.
    Spännande .
  • Bibi84
    Mamacitaa skrev 2016-05-03 16:07:47 följande:

Äter oxå järntabletter och även min mage är upp och ner.

Men hört om tömningsdags innan fl sätta igång men det ka hända dagar till nån månad innan va jag läst:)

Jag dricker hallonbladaste o får en massa sammandragningar. .Får ni som dricker de oxå så? ?

Hur funkar sex för er ?

Hade sex igår och fick p inverkar som heter duga :/ och så mådde jag sjukt illa... fick till slut ta 2 Alvedon för att kunna sova :(

Haha...det hade jag om lördagen, då trodde jag nästan att fl var på gång. Ganska så starka och kom med 3-4 min mellanrum och var ganska långa, 2-3 min. 

Tar också hallonbladskapslar, men tänker inte så mycket på sd. Men så har jag ju haft uvi, så inte så konstigt att jag fick DOM sköna förvärkarna i lördags.
  • Bibi84

Jag kommer ihåg tömningsdagen i första graviditeten, jag var inne i stan och fick gå på toa varannan krog/resturang vi såg. NOT FUN!!!! haha

• Bibi84
    Zoey83 skrev 2016-05-03 16:37:22 följande:

Alltså, jag är ju i v.38+3 så fattar inte! varför jag inte känner mig redo?!

Jag och sambon har läst "Föda utan rädsla" tillsammans.

Väskan är packad.

Bilen står klar.

å, jag är ju i v.38+3 så fattar inte! varför jag inte känner mig redo?!

Jag och sambon har läst "Föda utan rädsla" tillsammans.

Väskan är packad.

Bilen står klar för avfärd.

T.o.m. kläder som jag ska åka dit i är utvalda.

Och jag som bara längtar till den dagen det verkligen sätter igång. Haha.... 38+3, då är du ju där. :)
  • Bibi84
    Zoey83 skrev 2016-05-03 21:41:51 följande:
    Ja, visst är det konstigt! att det känns så fast det är fjärde!

Det är som att man inte riktigt kan fatta att man kommer att bli fyrabarnsmamma!

Det är nu som familjen blir en "stor familj"
    Hahaha...ja, nu blir familjen stor, känner att det är många som har 3 barn, men skaffar man fler än det så börjar familjen bli riktigt stor.
    Jag vet ju att jag INTE ska ha fler efter den här, känner mig mättad, om man kan säga så. :)
  • Bibi84

Har precis varit på ul. Allt såg bra ut men låg -10% så han ville ha mig tillbaka om 3 veckor. Trodde man inte brydde sig så mycket om 10%.

Fortfarande en tjej. :)

• Bibi84

Åh...fick ett med. Om att den medicinen jag fick för min uvi inte fungerade, så har fått en ny nu som går på 7 dagar. Blääää.... Och sen är det inte skönt att livmodern tränar så här på kvällen.

God natt!

• Bibi84

Själv har man väl ca 50 dagar kvar.... evig väntan. :)

Är i fjällen nu, 3,5 timma från oss. Vi tar det lugnt och njuter av att inte vara hemma med alla andra människor :)

Stuttsmatta är väldigt kul. Har det vi också. :)

Jag är väl sist i bf listan. 29 juni, eller?

Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!