anjamila skrev 2016-06-07 23:10:42 följande:
Jag vet faktiskt inte vad planen blir..men jag gissar att det blir ett snitt inplanerat om det inte lyckas...
alternativt att man har is i magen och riskerar ett akutsnitt om värkar får starta. Ibland kan ju bebisar vända sig rätt när förlossningen startar, har jag hört.
Jag är också nyfiken på vad som händer om försöker lyckas...jag menar han kan ju lika gärna vända sig tillbaka samma eftermiddag...
ska försöka få lite sömn snart för imorgon kan det bli spännande...
Lycka till idag på vändningsförsöket.
Igår gick vi i nästan 3 timmar, gissa om jag var trött efter det, men skönt. Som jag sa till mannen, om detta inte sätter igång en födsel så är det en skön promenad och jag får rört mig massa. :)
Och INTE blev det födsel i alla fall, trots färdknäppen i tillägg. När jag la mig, en god stund efter promenad och färdknäpp så kom det en del onda förvärkar, men jag tog en alvedon och så fick jag sova. Dock har jag inte sovit så himla bra, men men.... blir väl en lur i eftermiddag eller nu på förmiddagen.
Barnen har ledigt från dagis idag, men dottern ska till en kompis så blir två barn hemma. Ska själv till bm kl 13, nyfiken på vad hon har att säga, och HOPPAS på en hinnsvepning.
Huvudet kan ju vara ruckbart helt tills man ska pressa, så att det är ruckbart betyder ju inte att fl är långt ifrån. Så håll hoppet uppe. :)