• Lizz85

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

Jag mår PISS..... Hemma idag med.. Ligger under täcket och mår SKIT...

Ont i kroppen tror dessutom febern är på ingående men det värsta är denna hemska illamående jag har!

Vaknade inatt och kallsvettades och mådde jätte illa magen bubblade på ordentligt efterca 1 timme vaken somna jag om och sov hela natten...

Jätte mysko... Men illamåendet är det hemskaste jag haft... 1:a spydde jag bara från vecka 7 till förlossningen, hade aldrig något direkt illamående.

2:a spydde jag från vecka 12-16 ungefär. Sen mådde jag jätte bra!

3:e spydde jag till och från från vecka 8 till 30.

Med denna mådde jag illa en vecka innan mensen typ kanske skulle ha kommit... Lite varför jag anade graviditeten.. Och det blir bara värre...

Tar på krafterna!

• Lizz85
    Greifing skrev 2015-09-29 10:16:38 följande:

Oh vad hemskt för dig! Lider med dig! Måste vara fruktansvärt att må så dåligt och speciellt när man har fler barn.

Jo riktigt tungt. Funderar på att berätta för alla nu när jag mår så här. Dem enda som vet är jag och sambon.
  • Lizz85

Vet ni vad, lyckan är total.. Mannen har nu ändrat sig och gett sitt med tycke om att behålla barnet, vilket jag ändå hade tänkt! Men han är med på noterna nu.. Jag behöver inte känna mig ensam!

Mår dock piss ännu och har varit hemma hela veckan dels pga förkylning och illamående!

• Lizz85

Oj så dåligt jag mår alltså... Illa illa illa...

Denna grav börjar inte bra. Har mått illa från första start och ischias ont. Men alltså illamående tar kål på mig. Aldrig varit med om att må så här illa.

Måste små äta hela tiden..

• Lizz85
    RobzMarley skrev 2015-10-04 20:44:13 följande:

Åh stackars. Mitt kom igång rejält i helgen. känner också av fogarna i form av ischias

Ja inte är det roligt. Man måste som påminna sig om det vackra som kommer ur detta! haha

Nä men jag hoppas man inte behöver må illa hur länge som helst!?

Blir som jobbigt i längden. Tar på ens krafter.

Har dessutom börjat spy på morgonen.

Vi har ju berättat för dem flesta..
  • Lizz85

Jag vill också på VUL.

Är det nått ni bokat själva och får betala för eller?

• Lizz85

Vi har berättat så hela världen nu vet att vi ska bli en till! Haha

Med tvåan och trean ville vi veta kön. Men tvåan gömde sitt kön då hon skulle kolla och trean sa hon bara det ser ut som en pojke men hon ville nog helst inte uttala sig.

Så denna gång hoppas jag vi verkligen får veta.

Tycker man skulle få två-tre ul under en graviditet.

1 vid vecka 10-12 och en som RUL och en vid 30 kanske?

• Lizz85

Jag mår fruktansvärt! Det vill inte ge sig! Så måste ringa på måndag och få något utskrivet för detta tär på mig.. Mår illa konstant.... Allt hjälper bara för stunden tyvärr.

Detta är det värsta jag varit med om...

Är nu i vecka 11(10+3)... Ont i Fogarna samt trött ännu. Jobbar heltid så få se hur detta slutar.

Jag hoppas det ska vända snart!

• Lizz85

Jobbat heltid ja... Men undra om jag måste sjukskriva mig/få en sjukskrivning, för jag är såååååå trött slut mår illa och har jätte ont i höfterna ischias samt foglossning som gör fruktansvärt ont. Idag hade jag velat ligga Hemma och tycka synd om mig själv så illa är det...

Känns inte ok...

Jobbar ju på förskola med småbarn och vi har dessvärre få vikarier vilket också gör sitt. Jag biter ihop och jobbar.... Men jag tror jag måste känna mig besegrad. Jag orkar inte något mera!

Jag kan.ju inte köra slut på mig redan nu är ju endast i vecka 11+1...

• Lizz85

Jag ligger ikväll....

Har så ont på vänster sida ischias liknande smärta.

Benet domnar bort ibland och en ihållande smärta i vänster skinka. Haltar mig fram.. Törs inte göra någon hastig rörelse för känns som det ska gå av då.. Kan det vara en hemsk foglossning?

Fjärde dagen idag.. Och tvivlar att helgen kommer vara bättre.. :-/

Illamåendet är också kvar.. Dags för en sjukskrivning!?

Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!