Inlägg från: RobzMarley |Visa alla inlägg
  • RobzMarley

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

Steph80 skrev 2015-10-05 22:18:25 följande:

Hej hej!!! För några dagar sedan fick jag reda på att vi skall få vårt fjärde barn i juni 2016!

Har tre flickor sedan innan!

Vad roligt! Grattis!!
  • RobzMarley
    Moneal skrev 2015-10-06 06:34:10 följande:
    vi har lite samma dilemma där.

Har än så länge inte kräkts med någon av barnen utan bara mått illa och små ätit, med första fick jag upp 25kg andra dock bara 12 kg men då hade jag så mycket övervikt kvar sedan förra (vart gravid med henne 8 månader efter förlossningen med första) och 3:e gick jag upp 24kg.

Den gången tänker jag gå upp "normalt" ;)
    Usch jag har haft den förhoppningen inför varje graviditet. Hoppas också gå upp "vanligt". NÖ Nen Max 15 kg.. Lör inte hålla
  • RobzMarley
    Moneal skrev 2015-10-06 18:56:22 följande:
    hehe Nä finns en stor risk att det inte håller ;)
    Jag hoppas jag klarar det. . Men änsålänge har jag inte kunnat sägs nej till det jag borde haha.
  • RobzMarley
    Moneal skrev 2015-10-07 08:09:33 följande:
    Denna gången så tränar jag ganska så aktivt så jag har gett mig fasen på att jag ska klara det :)

och de kan du med :)
    Heja dig!! Jag ska försöka!!
  • RobzMarley
    Greifing skrev 2015-10-08 09:57:49 följande:

Jag har denna graviditet i v 6+0 börja må riktigt illa. Så nu varenda dag så mår jag skit. Speciellt på eftermiddagen kvällen. Kan inte äta all mat. Grytor går inte. Blir så äcklad. Lukter är jag otroligt känslig för! 2 st på jobbet är stensäker på att jag är gravid.. Jag förnekar! ;)

Jag mår så dålig i mellan åt. Kräks har jag inte gjort. Blä!

De 3 senaste så har jag inte mått såhär!! Med dennis (änglabebisen) kräktes jag fram till v 20-25 någongång. Knepigt att det är så olika.

6 dagar kvar till VUL! :) fick tidiga lägga så istället för 26/10 så jag dit 14/10. Kommer vara v 8 (7+5)

Hur mår ni ?

Mår också dåligt. Har dessutom lyckats få seg förkylning så jag är så seg. Gick hem från jobbet idag. Det händer typ aldrig. Vabbat 3 dar detta året. Ingen sjuk. Så matt. Mår illa men är ändå hungrig
  • RobzMarley

Tänker ta reda på kön. Har gjort alla gångerna. För mig betyder det mkt att då veta. Jag vet inte om jag hade klarat ovissheten haha

• RobzMarley
    Moneal skrev 2015-10-08 18:53:05 följande:
    Ja vi tänkte kolla kön :)
    Hur är det med dig?? Varit inne och kollat?
  • RobzMarley
    Moneal skrev 2015-10-09 11:52:32 följande:
    kollat vad tänkte du på? :)
    Hade du inte blödning?
  • RobzMarley
    RobzMarley skrev 2015-10-09 15:04:16 följande:
    Hade du inte blödning?
    Förväxlade dig med en i fb gruppen!
  • RobzMarley

Jag ringde gyn o sa att jag var orolig och frågade om man kunde boka VUL. Egentligen inte svarade hon. Men så hade de ett återbud i fm. Så jag fick se bebis! Litet hjärta som slog. Allt såg fint ut. Så säger hon. Här är liten blödning i livmodern men det är normalt... Nojja. Men det såg bra ur och dör vara bara en.

Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!