FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!
Hej hej!!! För några dagar sedan fick jag reda på att vi skall få vårt fjärde barn i juni 2016!
Har tre flickor sedan innan!
Hej hej!!! För några dagar sedan fick jag reda på att vi skall få vårt fjärde barn i juni 2016!
Har tre flickor sedan innan!
Jag har denna graviditet i v 6+0 börja må riktigt illa. Så nu varenda dag så mår jag skit. Speciellt på eftermiddagen kvällen. Kan inte äta all mat. Grytor går inte. Blir så äcklad. Lukter är jag otroligt känslig för! 2 st på jobbet är stensäker på att jag är gravid.. Jag förnekar! ;)
Jag mår så dålig i mellan åt. Kräks har jag inte gjort. Blä!
De 3 senaste så har jag inte mått såhär!! Med dennis (änglabebisen) kräktes jag fram till v 20-25 någongång. Knepigt att det är så olika.
6 dagar kvar till VUL! :) fick tidiga lägga så istället för 26/10 så jag dit 14/10. Kommer vara v 8 (7+5)
Hur mår ni ?
Tänker ta reda på kön. Har gjort alla gångerna. För mig betyder det mkt att då veta. Jag vet inte om jag hade klarat ovissheten haha
Jag ringde gyn o sa att jag var orolig och frågade om man kunde boka VUL. Egentligen inte svarade hon. Men så hade de ett återbud i fm. Så jag fick se bebis! Litet hjärta som slog. Allt såg fint ut. Så säger hon. Här är liten blödning i livmodern men det är normalt... Nojja. Men det såg bra ur och dör vara bara en.