• lilsis
    lovaleia skrev 2016-02-02 20:56:06 följande:

När an man testa som tidigast tycker ni? Jag har ruvat sen måndagen den 25/2. Har fått testdag den /2 men håller på att bli helt galen av nyfikenhet. .

Färsk eller frys?

Jag hade utslag efter ägglossningssprutan i nästan en vecka.
  • lilsis
    lovaleia skrev 2016-02-03 20:08:11 följande:

Det var färskt och sattes in på dag 3.

Jag skulle kolla imorgon men ett minus nu säger eg ingenting ännu :)
  • lilsis
    Supers skrev 2016-02-04 13:42:03 följande:

Ja här är tant röd på plats..så nu var det sista gratis försöket slut..tomt, frustrerad, arg, ledsen och bara allmänt likgiltig.

Önskar er alla lycka till och hoppas att ni slipper genom gå fler behandlingar & att ni får era efterlängtade små liv. Vi får nog kanske acceptera att det aldrig blir så för oss :/ Sköt om er & all lycka.

Så ledsamt Supers :(
  • lilsis

Jag är osäker på hur länge till jag orkar men eskimån som är kvar i frysen får väl sin chans också.

• lilsis
    Maraki73 skrev 2016-02-07 09:32:12 följande:

Hej alla !!

Jag är på RD 6 med en blastocyst. Tjuvtestade idag men negativt.

Symptom jag har är pirr i livmodern det känns som det drar där inne.lite molvärk på dagen och 2 kvällar på rad har jag haft stark mensvärk som gått över efter någon timme. Jag har känt vissa dofter starkare. Imorse vaknade jag och var superhungrig nästan ont i magen av hunger.

Jag tar progesteron vaggisar.

Kan mina symptom vara av vaggisarna eller kan det vara graviditet?

Det kan vara vilket som eller båda två.
  • lilsis

RD 1 igen då.

Den här hade så vitt jag kunde se börjat kläckas. Är inte alls sugen på att köra testningsrace den här gången men får se hur länge det håller i sig.

Testdag 16/4.

• lilsis

Jag har läst att 50% av alla äggplock ger ägg som klarar sig till frysen.

Det är inte så mycket.

Jag är förvånad över att båda mina gjorde det.

• lilsis
    Regnbågsdröm skrev 2016-03-31 11:47:52 följande:

Det tror jag verkligen är en överdrift? Vart läste du det? Men visst. Kan kanske stämma i någon statistik. Men det har ju också med antalet ägg och kvalitén att göra. Vi som får ut få ägg kan nog garanterat inte räkna med några frysägg.

Ska leta senare.
Svar på tråden En tråd för oss ruvare